Samsun'da hergun okuluna, okulundan evine gelen sade hayat yaşayan Eren universite sınavına girmek için hazirlaniyordu
Eren pazartesi günü okulundan evine giderken whatsapp'dan " Selam Eren " diye mesaj gelir ama Eren bu kişinin profil resmi olmadiğı icin bu kişinin kim olduğunu anlayamaz.Eren umursamaz bir halde " Aleykum Selam " diye cevap verir.
Kizdan uzun bir süre cevap gelmez. Eren umursamaz. Evin yolunu tutar. Eve geldiğinde evde kimsenin olmadığını görünce en yakın arkadaşı olan Talhayı evlerine çağırır.
Talha yarım saat sonra Erenlerin evine ulaşır. Eren Talhayı alıp direk odasına götürür ve bu gün başıdan geçen olayı ayrıntısıyla anlatır;
"Olum bu gün okuldan çıktım eve geliyorum whatsapptan mesaj geldi. Açıp baktım tanımadığım bi numaradan gelmiş. 'Selam Eren' yazmış."
"Bizim ibneler senle oynuyodur olum dikkate alma" diyince.Eren kafasına takmaz ve gülüp geçer.
Ertesi gün Eren okula giderken kenarda. Tirrek kılığında giyinmiş iki kişiyi görür. Kafasını yere eğerek yürümeye devam eder ama ne fayda. Tirrek kılığındaki gençler Erenin yanına hızla gelerek, Erenin önünü keserler.Erene "50 kuruş versene gadaşım" der. Erenin üzerinde bozuk para olmadığı için "Malesef yok" diye karşılık verir.
Gençler Ereni sıkıştırmaya devam eder. Gençlerden birisi Erenin boğazını sıkarak duvara yapıştırır.ARKADAŞLAR KITABIMIZI BEĞENDİYSENİZ VOTELEYİN +20 VOTE DE YENİ BÖLÜM GELİR.