Capitolul 1

15 2 0
                                    

Mereu m-am concentrat pe lucrurile bune care imi pot face bine dar intotdeauna intervenea ceva..cineva!
Este joi și nu am chef de nimic , mã îndrept cãtre liceu cu cãștile în urechi. La poartã îl vãd pe Śtefan, din clasa a12a B,Eu sunt la a12a A, cu cea mai oribilã fatã din școalã,din clasa a10a. Se dã mare cã mama ei este primarul orașului dar nimãnui nu îi pasã acest lucru . Trec pe lângã ei, iar Śtefan pare uimit cã nici mãcar nu mã uit la el .. Doar îl plac din clasa a9a.
- Hei,Amanda!
Aveam Italianã prima orã, și tocmai aflasem cã nu vine profa așa cã mergeam în clasã la B, pentru Românâ. Mi-am cãutat un loc iar Ana,prietena mea cea mai bunã,s-a asezat lângã mine. Am ascultat timp de o orã,povestea plictisitoare a doamnei profesoare iar dupã am mers afarã.
-Nu o suport pe fata aia,Cand o vad mi se face greațã!
-Hmm,Amanda! Tipa aia pare destul de drãguțã dar totuși ascunde ceva ..
-Da,prostia!
-Dar cum o cheama? Nu prea o vad pe afara
- Denniere, nu prea e bãgatã în seamã!

........................................................................
Stãteam sub pãturã mã gândeam la viața mea plictisitoare când ... *I just wanna take your time* ...
- Alo,da?
-Amanda?
- Da
- Vocea ta suna diferit decât în realitate .. Mai dulce
Nu stiam cine e,dar mã fãcea sã mã simt destul de bine
- Am facut rost de numarul tau astazi ..
Atunci mi.am dat seama era tipul drãguț cu barbã și bine lucrat dupã care tot uitam de ceva timp .
-Hei,Śtefan!... El trebuia sa fie
-Hei,Amanda! Ce faci? Esti in regula?
-Da,de ce intrebi?
-Azi pareai destul de apãsatã stateam cu Denniere...
-Oh,te rog! Nu imi mai spune despre acea fetițã.
-Dar ce tot ai cu ea?
-Śtefan,daca m-ai sunat îi iei apãrarea acelei mucoase , poți închide de acum!.....
Chiar enervasem!
-Stai calma,te-am sunat vãd dacã ești bine
-Da,sunt bine..Trebuie sa vina Ana pe la mine!
-Atunci nu te mai tin mult,dar mâine searã dau o petrecere..Este ziua mea! Mi-ar face plãcere vii și tu
-Bineînțeles vin..Dar vin cu Ana!
-Desigur.
-Ok,pai atunci vorbim maine despre asta!

Alarma ingrozitoare suna,era 8:17,deja intarziasem!

Love Is Giving! WinnersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum