Expeditie in necunoscut

77 3 0
                                    

Ora cici dimineata.Ca de obicei ceasul meu o ia rasna fix in prima zi de scoala...De parca nu ar fi detul ca m.am mutat...In fine

...Nu mai pot dormi asa ca ma cufund intr.o baie relaxanta pana pe la sase si un sfert.Hotarasc sa ma imbrac cu o pereche de blugi negrii si o bluza alba cu imprimeu cu ochelari.Cobor jos pentru a servi micul dejun.Termin pe la sapte si douazeci.Ma incalt cu botinele negre si geaca cea alba din blana si plec spre noua si scumpa mea scoala ..

Ajung destul de devreme.Intrand in cladire observ un hol imens cu o multime de dulapuri.Caut cu disperare secretariatul, cand din greseala ma izbesc de cineva.

-Scuze...

-Nu.i nimic eu sunt Ash.

-Eu Natatlie.

- Nu se intampla prea des sa vezi fete grabindu.se la o ora ca asta.Ochii lui sclipeau zambind incetisor cu un colt de gura

- De fapt cautam secretariatul.

-Lasa.ma sa te ajut.Sunt de ceva timp in scoala asta.Se pare ca esti noua.

-Mda...

-Ok am ajuns.Te astept la usa pentru a te conduce la prima ora.

-Mersi.

-Intrasem pe usa din lemn masiv urmand ca peste cinci minute sa ma intorc.Era tot acolo,cu acei ochi mari verzi si acel par saten perfect aranjat.

-Ok...Deci ce ai prima ora?

-Biologie.

-Se pare ca vom fi colegi...Nu pari a fi a zecea...

-Dar cat de mica ma vezi?

-Ai fi fost a noua dupa mine...

Ajunsi in clasa am inceput sa povestim despre diferite teme,dar suntem intrerupti de un prieten de.al lui:

-Hei bro, ce mai faci?

-Bine ca de obicei tu?

-Uite bine pe aici..ea cine e?Intreaba privindu.ma pervers.

-O noua colega,Natalie.

-Incantat Jack.

-Si eu.

A fost o ora destul de plictisitoare.. dar ma simteam bine ca reusisem inca din prima zi sa.mi fac prieteni.Poate nu a fost o idee atat de rea de a ma muta aici.In pauza nu prea am avut ce face asa ca am pierdut timpul pana la dulap urmand ca acoli sa il astept pe Ash.Venise inconjurat de o multime de baieti si cateva fete.Am facut cunostiinta cu ei urmand ca Ash sa isi ia ramas bun de la ei.

-Ok...Acum avem chimie pe care nu o facem.

Ma uitam crucis la el incercand sa inteleg ce vrea sa spuna.

-Proful e bolnav,lipseste doua saptamani.Doar nu credeai ca vreau sa chiulim nu?

-Nu sigur ca nu...

-Deci...Unde mergem?

-Mmm...Nu stiu hai la o cafea.

-Ciocolata calda.Esti inca minora.

-Si tu la fel.

Ajunsi intr.una din cafenele ne ducem sa comandam.Fara sa apuc sa spun ceva,Ash mi.o ia in fata si comanda doua ciocolate calde.

Recunosc imi era chiar dor de o ciocolata calda...Era atat de buna...

Am inceput sa vorbim despre diferite subiecte pana ca el a spus:

-Si tu ai un prieten?

Intrebarea lui m.a socat.Vroiam sa il intreb acelasi lucrudar mi.o luase inainte.In cele din urma reusesc sa ii raspund uitandu.ma in ochii lui verzi.

-Nu...Tu?

-Astept o persoana speciala,spune el uitandu.se intens la mine.

-Si...Ai gasit.o?

-Presupun...

-Si?

-Si sta in fata mea cu niste ochi mari negrii si un par saten lung asteptand sa termin de vorbit.

Am ramas nemiscata pentru cateva clipe dr dupa am continuat:

-Si?

-Si ce?

-Nu ai de gand sa faci sau sa zici ceva in legatura cu asta?

Nu trecu un minut ca buzele noastre se lipira.

-Ai vrea sa...?

Expeditie in necunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum