16 Σεπτεμβρίου 2015

32 4 1
                                    

Είναι Τετάρτη και η Έλλη σήμερα  17:00 ώρα  έχει αγγλικά. Στην τάξη της είναι αλλά 8 παιδιά. Η Εύα, η Στέλλα, ο Θανάσης,ο Γρηγόρης, η Χριστίνα, ο Δημήτρης, η Γιάννα και ο καλύτερος.. ο Μάνος. Η Έλλη χωρίς να ξέρει πως ο Μάνος είναι στην τάξη όταν τον είδε λιποθύμησε. Όλοι μαζεύτηκαν δίπλα της ακόμα και ο Μάνος ήταν πάνω απο το κεφάλι της και φώναζε: Έλλη Έλλη Έλλη.
Μετά από λίγα λεπτά η Έλλη σηκώθηκε και πήγε να ρίξει λίγο νερό στο κεφάλι της. Τότε εμφανίστηκε δίπλα της ο Μάνος ο οποίος είχε τρομάξει παρά πολύ με αυτό που έγινε.
Μ: Έλλη είσαι καλά? Τι έπαθες?
Ε: Ναι καλά είμαι. Απλά....
Μ: Τι απλά? Τι έπαθες? Όταν με είδες απέναντι σου έχασες την γη κάτω από τα πόδια σου.
Ε: Απλά....( Μόλις χτύπησε το κουδούνι για να μπούμε στις τάξεις). Μάνο πρέπει να φύγω συγμωμη....

Στην τάξη όλοι την ώρα μια συμμαθήτρια μου χτυπούσε με τα πόδια της τα ποδια του Μάνου. Τα νεύρα!!!
Μόλις είχα καταλάβει πως μάλλον τι μάλλον δηλαδή σίγουρα κάτι θα έπαιζε με αυτούς τους δύο. Να μου το θυμηθείτε....
Η ώρα πέρασε και εγώ επέστρεφα στο σπίτι με μια φίλη από την τάξη μου. Τότε ήρθε μαζί μας ο Δημήτρης και ο Μάνος.  Στην αρχή μας πειραζαν..(τα συνηθισμένα) αλλά συνεχώς ο Μάνος κολλούσε στην φίλη μου.*
* Επειδή η ιστορία μου είναι αληθινή δεν θα ήθελα να πω το όνομα του κοριτσιού. Όπως σας έγραψα πριν η κοπέλα που έπαιζε με τον Μάνο στην τάξη είναι η κοπέλα που φεύγουμε μαζί μετά τα αγγλικά.

Ελπίζω να σας αρέσει. Ευχαριστώ πολύ όσους διαβάζουν την ιστορία μου!!
Θα συνεχίσω πάλι το βράδυ!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΝτρεπομαιWhere stories live. Discover now