Semra Uzun boylu siyah saçlı zayıf bir kız. Semra babasıyla ormanda ama evi çok güzel bir ev de yaşıyorlardı. Babası zaman zaman gece işi çıktığı
için eve gelemezdi, semra karanlıktan aşırı korktuğu için uyumakta zorluk çekiyordu. Bir gün babası ormanda odun keserken gel gel diye bir ses duydu. Ve babası korktuğu için koştu. Koşarken çukurun içine düştü. Aradan 4 saat geçti fakat birisi çukurun üstüne toprak attı. Ve bir müddet sonra nefesizlikten öldü.
(Aradan 2gün geçti)
Semra babasından haber gelmiyince polise haber verdi.
Aradan 3yıl geçti.
(Semra babasının hala bulamadı.)
Semra arkadaşlarıyla kampa gitti. Arkadaşlarıyla beraber dabs etti(her ne kadar dans etmek istemesede) ateş yaktılar sohbet ettiler. Herkes çadırlarında uyudu. Sabaha karşı saat 4 gel gel diye bir ses duydular. Herkes korkudan kaçacak delik aradılar. Semra gel gel demeye başladı semra ve arkadaşları koşarak uzaklaştılar. Fakat semra kaçarken tuzakların birine takılıp düştü. Arkadaşları semrayı görmediler maalesef ve semra duysunlar diye bağırdı ama kimse sesini duymadı. Sonra arkadaşları ormandan çıkıp yola geldiler. Şimdi gark ettiler semra nerede? Arkadaşlarından birisi telefonuyla polisi aradılar ama telefonu çekmediği için mecbur şehir'e döndüler be polise anlatmaya başladılar. Polis biz ilgilenecez siz evinize gidin. Saat gece 00:00 arkadaşları semrayı aramaya başladılar yine o ses ama bu sefer gel gel yerine hepiniz öleceksiniz buraya hiç gelmemeliydiniz hayla vaktiniz var gidin gidin ve sonunda ise testerenin gülüşüne benzer bir ses vardı.