ZEHİRLENME

57 6 2
                                    

Aria' nın ağzından

Kaçırılma olayının üstünden 1 hafta geçti. Stefan ile okul çıkışı bir kafede pastanede buluşmaya karar verdik. Eve geldiğimde hemen üstüme kırmızı lacivert çizgili bir gömlek ,altıma kısa bir kot şort , çanta olarak kahverengi küçük püsküllü bir çanta ve ayakkabı olarakta kırmızı bir spor ayakkabı giydim ( medyada var ). Pastaneye geldiğimde Stefan çoktan bir masaya oturmuş beni bekliyordu. Ve o klasik soruyu sordum.

- çok beklettim mi ?

- Hayır desem yalan olur.

Yüzümü buruşturdum. Hemen dondurmalarımızı sipariş ettik.

                                                                                                                      ♥★♥

Stefan ile muhabbet ederken gözüm yan tarafa kaydı ve hemen olanları izlemeye başladım. Jeffry bir adamın eline bir miktar para sıkıştırıp masasına geri geçti. Gördüğüm şeylerin üstünden 5 dakika sonra dondurmalarımız geldi . Dondurmamdan 1-2 kaşık aldıktan sonra biraz başım dönmeye başladı. İlk baş normal karşıladım ama 10 dakika sonra baş dönmem daha da arttı ve gözlerim yavaş yavaş kapandı.

Stefan' ın ağzından

Aria' nın bayıldığını görünce hemen ilk olarak onu uyandırmaya çalıştım. Yanıt alamayınca hemen hastaneye götürdüm. Serum yedikten sonra gözlerini açtı. Uyandıktan 5 dakika sonra Jeffry geldi. Hemen alaylı alaylı konuşmaya başladı.

- Aaaa yazık. Minik Aria' ya ne olmuş böyle? İyi mi şimdi bari ?

Sinirlenerek sorularına cevap verdim.

- 1. si Aria seni ilgilendirmiyor 2. si sen gelmeseydin daha iyiydi.

- Hemen kızmana gerek yok . Sakin ol şampion

- Hemen git buradan Jeffry

Ellerini teslim olmuş gibi kaldırarak konuştu.

- Tamam , gidiyorum.

•°•°°••°•°•°°°•••°••°•°•°•°••°°••°•°°••°•°°••••°•°°•°•

ARKADAŞLAR 300 KİŞİ OLMUŞUZ LÜTFEN YORUM VE VOTE. BİR DAHAKİ  BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE :)

OKULDAKİ  AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin