Hei!Eu sunt Ema,o fata mai ciudata deoarece imi plac lucrurile creepy,viata mea este foarte trista deoarece lumea ma jicneste si isi bat joc de mine,din aceasta cauza am ajuns sa merg noapte in padure unde am un copac in care imi ascund un cutit si o lama (banuiesc ca stiti ce fac cu ele).Este locul unde ma relaxez si ma simt ca acasa.Maine este prima zi de scoala,sunt clasa a 12-a asa ca nu prea mai facem multe lucruri,conteaza doar sa iau bac-ul si am terminat acea puscarie.Este ora 12:30 si nu am ce face asa ca vreau sa ies si sa ma duc sa ma relaxez.Mi.am pus pe mine niste blugi negri,un tricou al pe care este o pentagrama si un hanorac negru cu gugla pe care mi.am pus.o in cap.Iar in picioare mi.am luat o pereche de conversi negrii.Am incuiat usa si am plecat.Apropo locuiesc singura,parintii mei mi.au cumparat o casa si au uitat de mine.Mie imi convine.Am cea mai buna prietena langa mine si imi ajunge atat.Prietena mea cea mai buna se numeste Iki (da Iki),e mereu langa mine,si ea se taie uneorie o iau cu mine in padure de aceea acolo sunt un cutit si o lama,cutitul e al meu,iar lama e a iei.Shhh,nu stiti nimic.Deci da,merg pe drum spre padure,nu stiu simt ca ma urmareste cineva.Sunt pregatita pentru orice,mai am un cutit in buzunarul din spatele pantalonilor,este negru si nu se prea observa.Am ajuns in fata padurii si continui sa merg.Am ajuns in fata copacului meu.Mă asez cu spatele pe el si imi iau cutitul de sub tulpina.Il iau si incep sa ma tai.Asta ma linisteste.Senzatia placuta pe care o am atunci cand ma tai ma face sa nu ma mai gandesc la toate lucrurile rele din viata mea.Termin cu taieturile si imi trag maneca peste ranile facute,imi ascund cutitul sub tulpina.Dar cand sa ma ridic cineva imi pune pana la gura si ma taraste pana la un conac din pustietate.Inainte sa fiu tarata in conac,cineva cu o gluga pe cap,caruia nu i.am vazut fata,vine si imi pune o bucata de material la ochi.Simt ca sunt asezata pe un scaun.Mi se desface materialul de la ochi si vad o figura cunoscuta cu un zambet mare si fara ploape.Eu deja stiam acea figura,era membrum meu preferat din Creepy Pasta asa ca nu imi este teama.
(o sa pun initiala numelui fiecarui personaj,iar dialogurile le voi scrie ingrosat)
E: -Hei...
J: -Salut...
E: -De ce m.ati adus aici?
J: -Am vazut ca iti plac lucrurile creepy,am vazut ce viata trista ai,te.am vazut cum te tai,asa ca te.am adus aici pentru a te face un mebru Creepy Pasta,adica sa fi o criminala.
E: -Asa simplu si usor,fara nici un test sau ceva?
J: -Am vazut ca ai o personalitate demna de un criminal,asa ca nu trebuie sa treci nici un test,trebuie sa aflam daca stii sa ucizi.
E: - Uuu,ucis :3
J: -Imi place atitudinea ta.
------------------------------------------------------
V.a urma...
Heiii!Sper ca vă place primul capitol :333
Scuzati eventualele greseli gramaticale,le fac deoarece scriu
repede.
Byeee