J: -Dar,avem nevoie de cat mai multi criminali,am fi interesati si te prietena ta,Iki,parca asa o cheama?
E: -Da...si vreti sa spuneti ca vreti sa devenim 2 criminale?
J: -Dap...
E: -Ok...
J : -Acum o sa-ti dam drumul pentru a te duce sa o chemi pe prietena ta si poate va schimbati si voi infatisarea,sa fiti mai creepy...
E : - Ok...Acum imi dati drumul?
J: -Oh! Da
Jef imi dezleaga mainile si picioarele,iar apoi ma lasa sa plec.Ies afara,imi pun gluga pe cap si incep sa merg,mai am putin si ajung acasa la Iki,insa cineva din spatele meu vine si imi pune un cutit la gat,atunci imi aduc aminte ca am un cutit la spate,il scot si fac o miscare prin care ajung in spatele persoanei ce ma ataca:
E: -Cine esti?Si ce vrei?
? : -Bune reflexe,data vitoare nu o sa iti mai reuseasca toata schema asta!
E: -Te-am intrebat cine esti si ce vrei?!
? : -Semeni identic cu mama ta !Ai si miscarile ei!
E: -Ce vrei sa spui?!Mama mea nu omoara persoane!
? : -pacat ca si pe ea tot eu am omorat-o ^-^
E: -Daca nu imi spui despre ce vorbesti am sa te omor!
? : -Nu vei fi niciodata la fel de puternica ca ea!
E : -Tu ai vrut-o!
Imi iau cutitul de la gatul lui si il injungii de mai multe ori in zona inimii,apoi imi continui drumul.
Stau in fata casei lui Iki si bat la usa,aceasta imi deschide usa si ma primeste inauntru:
I: -Hei sister!
E: -Hei!
I: -Vesti noi?
E: -Dap...Stii ca eu iubesc criminalii din Creepy pasta.M-am intalnit in padure cu Jeff The Killer,a spus ca vrea ca noi doua sa devenim criminale...
I: -Adica si eu?
E: -Dap...
I: -Ok
E: -Jeff am spus sa mergem sa ne facem mai creepy,hai la mall
I : -Ok
Am mers la mall,ne-am facut parul,amandoua ne-am facut scene hair,al meu este alb,iar al lui Iki este verde,apoi ne-am dus la un magazin de haine, ne-am cumparat 2 hanorace albe,2 perechi de blugi negri si 2 perechi de converse negre,am platit totul si am plecat spre casa,am ajuns in fata usii si am intrat.Ne-am aruncat hainele cumparate pe patul meu si am mers amandoua la oglinda unde am inceput sa ne mutilam.Iki a luat o ata rosie si un ac si a inceput sa isi faca x-uri verticale de pe gat pana pe fata,sub ochi .Eu am luat un ac si ata neagra cu care mi-am facut un zambet din x-uri in colturile gurii.Ne-am imbracat in haindele cumparate si ne-am pus glugile pe cap.Dupa ce am terminat am mers in padure,la conac .
Am batut la usa,iar Jeff ne-a deschis:
J: -Wow...
E: -Hei si tie...
J: -Oh!Da,hei,si tie si lui Iki.
I: -Hei...
J: -Fetelor, o sa aveti parte de un test pentru a vedea daca aveti capacitatea de a ucide,ok?
E&I: -Ok!
J: -Mai intai trebuie sa va alegetio o arma din cele de pe masa.
Ma uit inspre masa si vad ca pe ea sunt asezate 2 Shuriken-uri,o katana,2 cutite negre si un arc cu flacari pe el.
J: -Ema alegeti arma.
E: -Eu vreau katana.
Mergi si imi iau arma,cand o ating aceasta emana un intuneric opac acoperindu-mi toata mana.
J: -Iki alegeti arma.
I: -Eu vreau Shuriken-urile.
Iki isi intinde mana iar Shuriken-urile in ajung in mana.
E: -Iar cu celelalte ce se intampla?
J: -Vom afla mai tarziu.
Armele ramase se evaporara ca si cum nu ar fi fost acolo.
J: -Fetolor trebuie sa va spun ca de acum in colo suntem o echipa,asa ca toti trei v-a trebui sa locuim aici asa ca,nu va veti mai intoarce acasa.
E&I: -Ok!
J: -Duceti-va sus si alegeti-va camera de 2 persoane,cred ca doreati sa stati in aceeasi camera,nu?
E&I: -Da!
Eu si Iki mergem sus si intram din camera in camera pana gasim camera de doua persoane,unde ne instalam.Camera avea doua paturi cu lenjerii de pat negre,peretii erau vopsiti in grii,aveam si o baie.Ne-am asezat fiecare intr-un pat si ne-am culcat.Dimineata urmatoare,ne trezim si coboram jos cu armele in mana.Jos,Jeff ne astepta:
J: -Azi trebuie sa dati testul pentru a vedea daca stiti sa ucideti.Haideti dupa mine.
Am mers dupa el pana cand am ajuns intr-o padure:
J: -Pregatiti-va,la strigatul meu vor aparea 20 de roboti cu care v-a trebui sa va luptati.Ok?
E&I: -Ok!
J: -START!
Au aparut robotii,eu si Iki am inceput sa ne luptam,mi-am scos katana,aceasta a inceput sa emane acel intuneric opac care mi-a coperit tot corpul,trasformandu-ma intr-un demon.Am inceput sa distrug robotii,unul cate unul pana ii dobor pe 10 dintr-e ei in timp ce Iki isi scoase Shuriken-urile,acestease incart in jurul ei creand un vant puternic,Iki a inceput sa distruga si ea robotii cu lamele Shuriken-urilor,pana ii distruge pe toti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei :3 Am terminat si capitolul acesta!Sper ca v-a placut! :3