Meriç suskunun ağzından
Bu iti napalım abi dediklerinde
suçu ne dedim.
Çocukları kaçırıp dilendiriyor ve dövüyormuş dediğinde
en acı şekilde öldürün deyip depodan çıktım.
Arabama atlayıp bi zamanlar ailemle yaşadığım eve sürdüm.
Eve geldiğimde mert televizyona bakıyordu benim geldiğimi görünce televizyonu kapatıp bana döndü ve abi kızı naptın dediğinde şimdilik bir haber yok
yetimhaneden kaçmış 15 yaşında en son o zaman görülmüş hiçbir yerde yok
anladım deyip ayaklanıp odasına gitti
bu kız kim derseniz
annemin ölmeden önce büşrayı bul demesiyle başladı herşey (meriç medyada) ben 18 kardeşim 15 yaşındaydı ölmeden 2 gün önce bana kasasının şifresini verdi.
Ve bu kasayı ben ölünce aç dedi.
Annem ve babamı gözümüzün önünde katlettiler bunu yapanları bulup intikamımı aldım kendimi toparladığımda annemin kasasını açtım içinde bir zarf ve bir kutu çıktı önce kutuyu açtım kız bebek resimleri vardı.
Zarfı açtığımda aynen şunlar yazıyordu:
Canım oğlum biz babanla büyük bir günah işledik artık bunu vebaliyle yaşıyamıyoruz.
Kardeşin doğduğunda hastanede küvezde küçük masum bir kız bebeği vardı.
Hep kız çocuklarına özenirdim babanla onu alıp yerine başka bir kız bebeği bıraktık.
yıllar sonra büşram 1 yaşına basmıştı.
Büşranın anne ve babası gerçekleri öğrenmiş bizi tehdit ediyorlardı.
Bizde büşrayı yetimhaneye bırakmak durumunda kaldık.
Onu bul ona yardım et onlar bulmadan bul onu büşra suskun soyadı gerçek soyadı yaman kutudaki resimler büşrama ait
ve kağıtta göz yaşı damlaları izi vardı.
O günden sonra büşrayı arıyorum
Yetimhaneden arkadaşları ile kaçtığından kimse görmemiş annem ve babamı öldürenler büşranın ailesiydi kasayı açmadığım için haberim yoktu.
Onları en acı bir şekilde öldürdüm .
Şimdi ben 25 yaşındayım kardeşim 20 yaşında kız şimdi 20 yaşlarında olmalı herkese haber saldım her yerde onu arıyorlar annemin son sözünü gerçekleştireceğim büşra nerdeyse onu bulacağım...