Prepáčte za chyby :) :) :) Teraz budú bývať dosť krátke časti, pretože mám toho veľa, ale pokúsim sa písať aj dlhšie :)
Zobudil som sa na zvonenie mojho mobilu, ktorý ležal na nočnom stolíku. Natiahol som ruku, aby som ho mohol zdvihnúť. So zavretými očami som prešiel prstom po obrazovke a prijal hovor.
"Počúvam."
"Rentable Killer??"
"Áno.."
"Posledná odbočka pri konci mesta od východu o 11:00 AM. Budem čakať.." -Neznámi zrušil hovor a ja som sa konečne odvážil otvoriť oči. Oslepilo ma ranné ostré svetlo, ktoré mi nepríjemne pálilo sietnicu. Vyhrabal som sa z postele a rozmýšľal čo som robil včera. Pri tej spomienke som sa uškrnul.
"Prečo to robíš? Prečo mi ubližuješ? Prečo ma chceš zabiť?" -Pýtalo sa ma plačlivo 17 ročné dievča s krásnymi gaštanovo-hnedými vlasmi, plnými perami, červenkastými lícami a modrými očami.
"Pretože si to zaslúžiš!!"
"Nič som ti neurobila, neublížila som ti, tak prečo??"
"Si nádherná, mladá, máš krásne oči.. Tak moc sa podobáš na moju matku.."
"Ty ma chceš zabiť, pretože sa podobám na tvoju matku??"
"Správne.." -Uškrnul som sa a nožom jej pomaly prešiel cez hrdlo. Nemohla kričať, pretože som jej prerezal hlasivky a jediné čo z nej vyšlo bola krv všade naokolo.
Popreťahoval som sa a pozrel na hodiny na obrazovke mobilu. 6:00 AM to mi pripomína, že by som si mal ísť zabehať. Vyzliekol som si zo seba veci zo včerajšieho večera, pričom mi na tvári pohrával nepatrný úškrn a radosť, že som z tohto sveta zniesol diašiu beštiu, ktorá by mohla svojmu dieťaťu urobiť to, čo urobila moja matka mne. Vošiel som do sprchy už vyzlečený a následne na seba pustiľ ľadovo ostrú vodu, ktorá moje telo donútila plne sa prebudiť do nového dňa. Voda mi stekala po nahom tele a kvapôčky vody sa mi zakrádali do najtajnejších zákutí môjho mužného tela. Natiahol som sa pre sprchový gél, trochu si vytlačil na žinku, ktorou som si pomaly prechádzal po tele a zbavoval sa špiny, ktorú som na sebe cítil, ale pravdou je, že aj keby som si ošmirgľoval pokožku, nikdy by som sa nezbavil špiny, ktorú mám na rukách, nohách, tele. Som celý akoby z hnoja. Cítim sa ako najväčšia špina na svete a to všetko kvôli mojej matke, ktorá.. Nie, ešte nie je ten správny čas povedať čo mi urobila, ale za to čo zo mňa teraz je môže ona. Ta to že vraždím bezbranné a mladé dievčatá či ženy môže ona, ona ma poškvrnila, ona zabila moju dušu, ona môže za to že som Rentable Killer..
Pokračovanie nabudúce :) VOTE + KOMENTY... Chcela by som vedieť čo si o mojej story myslíte :) :) PS: Vaša -Monika
YOU ARE READING
Rentable Killer
FanfictionObyčajný chlapec z neobyčajnej rodiny, ktorý videl niečo na čo nikdy nezabudne. Videl svojich rodičov pri niečom čo ho poznačilo.. Stalo sa z neho monštrum, ktoré krvilačne zabíja svoje obete, nevinných ľudí.. Jedného dňa však spozná dievča, ktoré m...