Ik werd wakker, mjaa weer z'n saaie dag op school :( Ohjha vergeten voor te stellen: ik ben Amber Andrès en ik woon in Spanje samen met mijn ouders en mijn zus. Mijn zus, Maria, is 16 jaar. Ik ben ouder want dat is mijn laatste jaar op school en die wil ik zeker goed afmaken ! 18-jarige meisje die op een strenge school zit en opgegroeid is in een rijke en brave familie. Dus jullie kunnen al weten dat ik bijna niets mag dan naar school gaan.
Oke, ik werd dus wakker en begon me wat op te maken voor school. Toen ik klaar was gingen we samen met mijn zus naar beneden waar onze chauffeur ons opwachtte, ohja wij hebben een eigen chauffeur. Mijn ouders zeggen dat het voor de veiligheid is -_- Nou zat ik met mijn raam open uit de raam te kijken voor wat frisse lucht. In Spanje is het altijd warm zeker als je in een fille staat. Dus ik kijk rustig uit de raam, ik draai mijn hoofd om en zie inneens een jongen die iets roept naar mij. Ik kijk boos naar hem en steek mijn middelvinger uit. Voor de zekerheid steek ik mijn hoofd ook naar binnen. Ineens komt hij dichter aangereden. Van dichtbij bekeken leek hij op een jongen tussen de 20-23 jaar, en zo reed hij tot mijn raampje. Ik schrok natuurlijk dus deed onmiddellijk mijn raam dicht, en gelukkig reed de chauffeur verder.
Toen ik eindelijk er waren stapte ik uit de auto en mijn zus ook. Maria liep direct naar haar vriendinnen en ik zocht mijn vriendin die Katina heet. Ze is mijn beste vriendin en we kennen elkaar al van kleuterschool."Heeyy Amber!" riep Katina. Aah, daar was ze. Ze kwam heel vrolijk aangelopen naar me en riep :" Raad welke nieuws ik heb ??" Daardoor maakte ze mij nieuwsgierig en ik vroeg :"Wat ???" Katina's ogen stralen." Zeg dan !!", roep ik.' We zijn uitgenodigd op het feestje van Johnny!!' Ik kijk verbaast naar haar en zeg :" En daarom dat je zo blij bent ? Ik dacht da je iets gewonnen had ofs kweetni ." Maar Katina bleef maar blij kijken. " Johnny is knap en tegelijk zo schattig en dan kan je ook met Bordos blijven. Ja, Bordos is de broer van Johnny en ook een soort van vriend van mij die eigenlijk niet echt mijn vriend is want we zien elkaar bijna nooit. " Wanneer is het feestje dan ?", vroeg ik. "Morgen !!", antwoordde Katina met een opgewonden stem.
We zijn samen met Katina met onze duurste kleren gegaan, want dit is geen party ofs. Het is gewoon een rustog etentje met vrienden en andere mensen die Johnny kent. Katina heeft direct kans gemaakt voor Johnny want ze zijn samen aan het praten. Ineens zie ik Bordos aankomen met een glaasje wijn voor me. "En Ambi is alles goed met je ?" vraagt Bordos. "Euhm, ja natuurlijk" antwoordde ik snel. We zaten stil totdat er geen bons op de voordeur door de hele heus klonk. Alle mensen keken geschrokken naar de deur. En daar stond jongen met een bende achter hem. Ik kon mijn ogen niet geloven, dat was die jongen dat ik gisteren had gezien vanuit mijn auto. Met een hele bende vrienden kwam hij binnen en al zijn vrienden begonnen ineens drankjes te drinken en banken omver te gooien. Alle mensen schrokken, maar Bordos liep naar die jongen en riep met een zelfzekere stem :" Eeh apen, het is hier geen kooi waar je alles omver mag gooien. Ga onmiddellijk uit mijn huis, het is hier een feestje misschien. Ik zag een grijns op de gezicht van die jongen en hij riep :' Jongentje, noem je dat een feestje ofs????" Al zijn vrienden begonnen te lachen en deedden verder. De jongen kwam naar de tafel waar de hapjes stonden en waar ik ook toevallig stond.
Wil je weten wat er verder gebeurd ?
Vote en comment aubbb zodat ik weet of ik een 2de hoofdstuk moet maken xxx
das mijn eerste keer :$
JE LEEST
I Want Him
RomanceAmber, een meisje uit een rijke en gedeciplineerde familie ontmoet op een dag haar leven. Het is een jongen, die meer bekend is als een badboy die geen regels kent en elke avond met zijn vrienden racen organiseert met brommers. Maar zou het liefde t...