Betraitor!

257 8 0
                                    

Hier komt de 3de hoofdstuk:

Ik liep direct naar Bardos die daar knock out lag. Ik werd bang want wie weet blijft hij een handicap voor de rest van zijn leven ofs. Hij lag daar te kreunen en heel zijn gezicht hangde vol met bloed. Ik zag Katina aan lopen en Johnny naast haar. Samen hebben we hem wat op kracht gezet. Gelukkig was er niks ernstig gebeurt met hem aleen een paar wonden. "Amber, ik breng je wel naar huis, het is gevaarlijk om zo laat aleen te stappen." zei Bardos lief. "Danku !!!" zei ik vriendelijk.

In de auto was het stil. Ik keek naar mijn horloge en het was half twaalf. Mijn ouders waren niet zo ongerust omdat ze wisten dat ik met Bardos was, want onze ouders kennen elkaar en hebben goeie contact. Maar goed, we reden dus in de auto en het was stil maar die stilte werd verbroken door een geluid van veel brommers. Ik keek naar achter en kon mijn ogen niet geloven, het was de jongen en zijn bende!! Ze hadden allemaal hochey's vast en reden duidelijk achter ons. "Sneelll, Bardos !!! Rijd sneller!!" riep ik geschrokken. Bardos gaf meer gas maar dat had geen zin de jongens kwamen naast ons rijden en begonnen de glazen en de ramen van de auto kapot te slagen. Ik begon te gillen en Bardos keek geschrokken via de spiegel. "F* ze zijn met heel veel!" riep hij. We bleven maar voortrijden en door onze schuld zijn een paar vrienden van hem gevallen van hun brommer. Jaah wa kunnen wij eraan doen? We moeten ons verdedigen.

Na een tijdje stopte de auto en Bardos stapte boos uit zijn auto op de jongen af. "Wat is jou probleem eigenlijk??" vroeg Bardos onbeschoft. De jongen zei niks en stapte van zijn brommer en begon Bardos weer te slaan. Ik probeerde een auto te stoppen zodat ze konden helpen maar geen enkel auto stopte. De jongen stopte gelukkig met slaan. Bardos stond op en ging vliegens vlug in zijn auto zitten en zette zijn motor aan. "Eeh Bardos, wacht op mij!" , riep ik. Maar het was te laat Bardos was al weg. Ik kon mijn ogen niet geloven. Bardos heeft me hier gewoon achter gelaten xO!! De jongen lachtte en zei :" Volgens mij is hij weg zonder u haha amai wat een goeie vriend seg" Ik keek hem woedend aan. " Das alemaal jou schuld!!!! Klootzak! jij sloeg hem!", schreeuwde ik. " Rustig aan meisje, amber niet?" vroeg de jongen. "Ja dat ben ik maar wat maakt dat uit? ik weet ni waar ik ben en hoe ik naar huis moet!", riep ik. " Ik ben Mario en geen probleem ik breng je wel" stelde hij voor. "Neee , ik heb je hulp ni nodig door jou is mijn vriend weggereden" zei ik. "Oke ik rijd wel weg"en hij zette zijn motor bijna aan.

Gaat Amber mee of blijft ze toch staan op een plaats die ze niet kent? Zie je in hoofdstuk 4 ;)xxx En ik hoop dat jullie het leuk vinden tot nu toe ))

I Want HimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu