Honarind pe strazile New York-u-lui, Waide Parker un milionar de 24 de ani avea tot ce un om isi putea dorii, faima , avere, respect... numai un singur lucru il omora, singuratatea. Oprindu-se la Sapphire New York , un club renumit in tot orasul ca find cel mai bun, cu cele mai bune stripere. Coboara din masina lui luxuasa, un bmw negru, indreptandu-se spre club, platind o suma mare la intrare.
O domnisoara la bustul gol il intampina.
-Buna seara domnule Parker. Va rog asezativa
I spuse aceasta facandu-i semn spre masa unde domnu-l Parker rezervase. Waide se aseaza si isi comanda o bautura, prea cunoscuta Tequila.
Luminile se stinse , iar reflectoarele bateau doar pe scena de stripteas, in cateva secunde in boxe rasuna o piesa lenta , perfecta pentru acel gen de dans ce il exctita pe Waide.
O focoasa bruneta imbracata doar in lenjerie intima de culoare focului, in picioarele lungi si bine definite purta niste platforme la fel de rosi , bruneta cu un mers lent si sexy se indreapta catre bara de stripteas, acel numar de dans era genial il facu pe Waide sa stea ca pe ace, beia din acel pahar fara limita , o sorbea din priviri, o placea. Bruneta se indoia , se misca bine se lasa in jos atigandu-se lent pe partile corpului ce Waide vroia sa le atinga numai el
Jos, sus bruneta era pe placul lui, din spatele lui se auzeau cum ce-i l'alti fluierau. Numarul de dans i readuse pofta de sex lui Waide, acea bruneta il excita la maxim.
Se indreapta catre barul de alaturi, i facu semn doamnei, ce servea ,catre domnisoara ce tocmai dansase iar dupa spusele barmanitei o chema Britney ,iar aceasta i mai spuse ca este una din cele mai bune pe care le aveau . Waide i ceru o intalnire cu Brit.
CITEȘTI
A ta
RomanceBritney Breslin o prostituata de numai 20 de ani isi vinde corpul pentru neajunsurile din casa, pentru afectiunea pe care n-o are , pentru iubirea care nu exista . Dar ce se va intampla cand barbatul ,pe care toate femeile il doresc , i poate darui...