Part 1

1.6K 35 12
                                    

Merhaba yeni hikayemle karşınızdayım diğer hikayelerimide okursanız sevinirim...

Bad,Bad Girl.!.! : Tanıtım+1.Bölüm. 

Merhaba ben Elena Alexis Carter [elena aleksis karter] biliyorum ismim saçma ama çok sevgili babam ve annem ismime karar veremedikleri için böyle tuhaf bi isim oluşmuş fakat ben Alexis'i kullanıyorum.sadece aileden kişiler Elena diyor.Herneyse isim konusunu çok uzattım sanırım.Londrada yaşıyoruz.1 erkek 1de kız kardeşim var .İsimleri İsabella ve Martin.İsabella 5 yaşında jack Martin [çoğunlukla jack ismini kullanıyor] ise 17 yaşında benden 1 yaş küçükl.ben 18 yaşındayım fakat hala lise son sınıfa gidiyorum nedeniyse sınavda istediğim yeri tutturamamam.Hep Oxford Üniversitesinde konservatuar okumak istemişimdir.Herneyse okulda kötü bir kızım denilebilir ailem pek bana karışmaz zaten isteselerde karışamazlar hold,ing sahipleri oldukları hep yurtdışına çıkmaları gerekiyo.neyse size bu kadar kendimden bahsetmem yeter umarım hayatımı beğenirsiniz...

***************************************************************************************************** 

Sabah lanet olası alarmın sesiyle uyandım.Alarmın üzerinde bir not vardı :

Tatlım dün gece çok acil bir işimiz çıktı apar topar New York'a gitmemiz gerekti.Kardeşlerine dikkat et ve sakın kahvaltı etmeden çıkma.Not . Seni seviyorum..

Annen :))

Ah ne güzel herneyse saate baktığımda 06:00 dı harika benim 1 saat önce uyanmam gerekiyodu anlaşılan bugün koşu yapamıycaktım.Hemen yataktan kalkıp 15 dakikalık bir duş aldım.duştan çıkınca bornozumu giyip banyomdaki özel kapıdan giysi odama geçtim direk Krem reni bir kazak,siyah dantelli bir şort vesiyah kilotlu çoraplarımla ugglarımı odanın ortasındaki koltuğa attım. Kıyafetleri koltuktan alıp odama götürdüm.Hemen banyoya gidip saçımı kuruttum.İçime siyah straplez body giydim üzerine krem rengi kazağımı,kilotlu çorabımı,şortumu ve ugglarımı giydikten sonra giydikten sonra takı kutumu alıp içinden siyah bir bileklik aldım kolyem herzamanki gibi boynumdaydı onu bana ölen sevgilim John vermişti gözümden bir yaş geldionu çok özlüyorum geçen sene trafik kazasında ölmüştü o günden beri hep asi ve kötü kızım ben o kazadan kurtuldum ama o kurtulamadı o kazadan beri hız tutkunuyum herneyse hemen gözyaşımı silip gözüme eyeliner rimel kalem çektim ve dudaklarımaa çilekli parlatıcımdan sürdüm herşeyin tam olduğuna emin olunca  saate baktım 7:00dı aşağı inip televizyondan number one'ı açtım Lola ve diğer tüm hizmetçiler bugün izinliydi bende kahvaltıyı kendim hazırlamaya başladım.Dolaptan salam,patates,yumurta,zeytin,peynir,reçel ve içecek olarakta meyve suyuyla- ice tea çıkardım.,Bu sirada içerde Rita Ora - R.İ.P. şarkısının melodisini duydum hemen sesini açtım bu şarkıyı seviyordum.mutfağa geri dönüp patatesleri yıkayıp soydum,hemen dilimleme tahtasını çıkarıp küp küp doğramaya başladım.Dolaptan tavayı çıkarıp yağladım ve içine patatesleri koydum.Hafif kavurup içine yumurtayı kırdım karıştırıp pişmesi için kısık ateştebeklettim bu tamam hemen masaya kahvaltılıkları tabakları ve çatal bıçakla bardakları yerleştirdim.Yukarı çıkıp önce İsabella'nın daha doğrusu Bella'nın [kendisi öyle dememizi istedi] odasına girdim.Hala çok güzel uyuyordu.Yanağına öpücük kondurup uyandırdım.

İsabella[ İ ] : Günaydın abla " dedi

Alexis[ A ] : Günaydın bebeğim nasılsın "dedim o çok tatlı ve masumdu.

İ : İyiyim abla sen nasılsın "

A : Bende iyiyim ablacım şimdi kalkıp banyoyaya gidiyosunuz küçük hanım elinizi yıkayıp üzerinizi giyinin ve hemen kahvaltıya gelin size patatesli yumurta yaptım :))"diyince resmen ışık hızında banyoya gitti.Bende hemen odadan çıkıp .Martin'i uyandırmaya gittim.kapıyı tıklatıp içeri girdim.Hala uyanmamıştı.Yatağına kadar ilerleyip

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad,Bad Girl.!.!  -ONE DİRECTİON Fanfiction-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin