UVOD

92 13 7
                                    

Pozdrav ljudi!

Evo par crtica prije pocetka pisanja ove price.

-Prethodnu pricu sam izbrisao jer mi se jednostavno ne svida

-Odlucio sam pocet pisat novu varijantu price uzbudljivu,humornu a ponajvise zanimljivu.

-Zelio bi da ostavite komentar na ovom partu i da mi kazete zelite li da nastavim sa pisanjem ove price

-U ovo Partu glavni naslov je UVOD pa cu tako i napravit uvest cu vas u pricu i vidjet ce te sto vas ceka u sljedecim nastavcima :)

Pa da pocnemo.....

Brasly Dobrew.

Cura koja ima osmijeh i u najtezim trenutcima,cura koja ne odustaje tako lako i cura koja ce napravit sve i dat sve od sebe kako bi dosla do zeljenog cilja.Cura koja stoji iza svake svoje rijeci i cura koja kaze svakom sve u lice.To je ona jedna jedina Brasly.

Brasly je kcer jedinica i ima predivnu i dragu mamu domacicu.Ona je poput majke.Prelijepa,duge smede kose i plavih tamnih ociju,vitkog tijela i prelijepog osmijeha.Njeno srce je ispunjeno dobrotom,ljubavlju i paznjom bas onako kako su njeni roditelji htijeli.Htijeli su da najprije bude Covijek.

Njen tata je ugledan i dobar covjek.Ponekad strog ali uvijek zabrinut oko 3 zene koje voli najvise.Majka,zena i kcer.On je takozvana glava obitelji i njegova odluka je zadnja.Ako on kaze 'ne' nema te osobe koja ce ga ubjedit da kaze ili misli suprotno.I ako dosta vremena provodi na poslu tokom tjedna vikend posveti svojoj obitelji.Ali tu su i sastanci i papirologija koju mora obavit tokom vikenda mozemo reci domaca zadaca.A nesto sto najvise mrzi su poslovna putovanja na kojima se zna zadrzat tjednima.

Brasly je uspijesna ucenica,marljiva i poslusna.I ako spada u onu popularnu grupu u skoli ima jednako ponasanje prema svima.Njena poznata recenica je 'Mi smo svi od krvi i mesa.Bili mi razlicite boje,vjere ili dolazili iz razlicitih drzava svi smo od krvi i mesa i svi smo jednaki'.Bila je pametna ucenica i brzo bi zakljucivala mnoge stvari.Cesto provodi vrijeme sa svojim najboljim prijateljem Joshom.Josh je gey ali njon to niposto ne smeta ovako bar zna da on ne osijeca nista vise od prijateljstva prema njoj.A gey-evi su joj potpuno uredu.Drzi se i dalje svoje poznate recenice.

Njen zivot izgleda tako lagan.U svakoj obitelji ima problema pa tako i u njenoj.Njen zivot nije lagan kako se cini.

Dok pak s druge strane imamo njega.

Justin Bieber.

Decko koji je zeli imat pod svaku cijenu.A kad on zeli nesto to i dobije.

Decko koji ima cura na pretek oko sebe i koji dobija svu paznju svijeta.Bogat ali zgodan.Predivne karamelaste oci i jake misicave ruke popunjene tetovazama.
Hladan prema svima ali nikad ne bi moga biti takav prema njoj.Nju ne moze povrijedit.

Jedino sto ga moze slomit je ona.
Njena ne paznja i neobaziranje na njega ga slama.I daje sve sto je moguce da ju dobije.Ali dali je to ono sto ce ga promjenit? Da li je njegov kljuc za vrata koja vode na pravi put ona?Hoce li njoj ikad moci reci ne?Hoce li se promjenit zbog nje i zbog ljubavi prema njoj?

Ostavite komentar :)
Volt ako vam se svidi :)

Brasly Dobrev

Brasly Dobrev

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Justin Bieber

Datum postavljenog parta:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Datum postavljenog parta:

21.3.2016 / 22:40

XOXO

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Say NO(j.b)Where stories live. Discover now