Hoofdstuk. 1

15 0 0
                                    

Piep piep piep.
Pdf de wekker het ergste geluid wat je kan horen in de ochtend.
Maar deze ochtend had ik er geen last van het is mooi weer en ik ga vandaag naar de Efteling met Angelo.
Ik pak uit m'n kleding kast me kleren en loop naar de badkamer  ik neem een warme douche kam me haar en doe make up op.
En niet te vergeten me luchtje van Ariana grande

Angelo pov
Gvd (godverdome)
Verslapen!
Ik stuur snel Jentol een berichtje.

Ik: sorry verslapen kom je zo halen met de auto

Princes (Jentol ) : Oke tot zo 😘

Jentol pov
Ik heb net mijn ontbijt op..en daar gaat de deurbel.
Hey sgat lekker geslapen kom stap hij zei ik heb nog een verassingen voor je.
Ik gaf hem een kus en ging zitten.
Ik ben benieuwd wat voor verassing.
Ik was in slaap gevallen in de auto net bij Tilburg maakte hij me wakker en zij we blijven in het Efteling hotel slapen en we hebben een thema kamer van prinsessen net als jij.
Ik begon te blozen.
Ahww wat lief dankjewel!

Bij de parkeerplaats aangekomen liepen we naar het park.
We gingen eerst in de baron toen In Joris in de draak en in de vliegende hollander nu gaan we in fatamogana (1001nacht) maar Angelo je weet dat ik dag super eng vindt met die krokodillen en die man die bijna verdrinkt..

Angelo pov
Ik weet dat Jentol het super eng vindt maar dan komt ze lekker dicht bij dan kan ik me kans ook grijpen.
We stappen de bootjes in en komen inde jungle terecht en een of andere tovenaar doet de poort open tot een rijk van gevaar en liefde.
Ik voel d'r al dichterbij komen.
Ik pak d'r hand vast en neem haar in m'n armen ik voel haar trillen maar ik snap dat je bang bent voor spinnen maar voor dit..?
Toen we d'r uit zijn gegaan  zag ze wat bleekjes ik geef d'r maar een broodje Unox  met een muts haha.

De dag ging al snel voorbij na 3 rondjes in het schommel schip gingen we naar het hotel we hadden nog wat gegeten in het pannenkoeken huisje.
Ik plofte naast haar op het bed en streelde haar haren.
Ze kwam op me liggen en kuste me overal.
Om 11 lagen we al als een blok te slapen.

Pijnlijke liefdeWhere stories live. Discover now