Capitolul 3

14 0 0
                                    

E luni, nu are sens sa va povestesc ce s-a intamplat duminica, v-as plictisi.

Azi am ajuns la scoala fara graba, la ore a fost ca de obicei. Am o viata monotona dar deja m-am obisnuit cu ea.
Pe hol, un elev transferat se dadea la o fata de clasa a 9 a, se pare ca nu stie cum stau lucrurile in scoala asta. Fata a dat sa plece iar el a luat-o de mana. Ea nu s-a intors, dar a incdrcat sa isi traga mana.

-Te ajut cu ceva? intreb eu "politicos"
-Da, pleaca! zambeste si isi intoarce privirea catre prada.
Ii apuc mana si o strang. Fata scapa si se duce in clasa. Nu stiu cine e baiatul asta, dar nici nu ma intereseaza. Are parul negru si scurt. Un cercel de argint ii sclipeste in urechea stanga. Are aceeasi inaltime ca mine, poate un pic mai inalt, eu am 1,67. Arata ca un delicvent, mai mult decat restul baietilor.

Ii rasucesc mana la spate si scapa un scancet. Ii soptesc la ureche: Cu ce altceva te mai pot ajuta? Se smuceste si il strang mai tare. Intr-un final ii dau drumul si il intreb:
-Ce clasa esti?
-De ce ti-as zice? Ii iau mana si i-o rasucesc intre omoplati.
-E nepoliticos sa imi raspunzi cu o alta intrebare. Mai incercam o data. In ce clasa esti? Il strang mai tare.
- A 12 a C!!!
-Ei bine, a 12 a C, sper ca acum stim cum ne comportam cu fetele.
-Da...
-Foarte bine atunci, ii zic si ii dau drunul. Daca te mai vad ca VORBESTI cu o fata in urmatoarea luna, iti rup mana si te bat cu ea pana incepi sa plangi! Du-te in clasa, ora incepe in ze e minute.
-Da...
-Da, cine?
-Da, doamna...

Orele s-au terminat iar eu servesc un client fidel. Soraya azi trage chiulul asa ca stau cu Meg si Marisa. Au vorbit in continu de filmul la care nu am mers. O, am uitat sa vi le prezint.
Meg e scunda si are fundul mare, dar nu e chiar grasa. Are ochii caprui si mari cu niste gene negre si dese. Are o alunita deasupra buzelor ei mici in forma de inima. Daca ar avea tenul mai fin ar fi cea mai draguta menajera-minion din cate a existat, o ajuta mult si parul ala des si lung de culoarea caramelului.

Marisa nu e cine stie ce frumusete. E inalta, slaba si fara forme, cu parul negru mai jos de umeri si ochii ca onixul. Are tenul alb si un pirs in buric. Ceea ce o face sa aiba succes cu baieti este comportamentul ei dinamic si carisma.

Timpul a trecut greu fara Soraya, dar chiar si asa munca s-a terminat iar eu ma pregateam de plecare. M-am dus sa duc gunoiul si am vazut la capatul stradutei o gasca de baieti. Am intrat inapoi si m-am schimbat de haine. Sper ca baietii aia sa nu se ia de vre-o fata... Si asa stateau acolo si nu faceau nimic. Baietii sunt o pierdere de vreme.
Ies pe usa cafenelei si ma indrept spre casa. Pe drum trebuie sa cumpar paine si lapte. Imi bag mainile in buzunarul de la hanorac dupa ce imi pun gluga in cap. Aud mai multi pasi in spatele meu, nu ma intorc fiindca nu mi se pare important. Incep sa merg mai incet apoi mai repede sa verific daca sunetul pasilor se inbina cu al meu. Ma uit in spate si vad o gasca de minim sase baieti, nu pot sa ii numar. Sunt baietii de la capatul strazii! Sunt foarte aproape! Nu vreau sa fug, ar insemna ca imi e frica si sincer nu imi prea e, am zis prea.

Cineva ma prinde de incheietura. Ma intorc si lansez un pumn in obrazul baiatului care mi-a strans incheietura. In clipa urmatoare doi baieti sar si ma imobiliseaza la peretele unei cladiri abandonate. Baiatul lovit se ridica si scuipa pe jos flegma cu sange.
-Ce lovitura! Zice cu un zambet tamp pe fata, in secunda aceea am vazut cercelul din ureche, era baiatul de pe coridorul scolii. Ce menajera obraznică!
-Care e problema ta? ii spun ca si cum as vorbi cu un psihopat. Nu vreau sa tip la el, o sa creada ca ma panichez, trebuie sa imi pastrez demnitatea.
-Nu, nu, nu, nu, nu... Shiiii, degetul lui imi apasa buzele. Acum eu pun intrebarile!

Ii musc degetul pana imi curge un strop de sange in gura. El tipa si isi inclesteaza pumnul. Ma trag repede si el loveste in zid. Urla din cauza degetului si restul baietiilor vin catre mine. El le face semn cu mana, si ei se potolesc.
- Se pare ca "Doamna" nu se comporta cum ar trebui cu baietii. Isi inclesteaza dintii si ridica palma in aer. Trei baieti ma tineau iar eu nu puteam sa ma misc. Am vazut totul cu incetinitorul, un baiat era pe cale sa ma loveasca cu palma peste fata. Mana se apropie de fata mea, inchid ochii si astept impactul neputincioasa. Il astept si astept si astept. Nu s-a intamplat nimic. Deschid ochii si vad o mana care ii tine fata cele care urma sa ma loveasca. Dupa, totul a devenit foarte rapid. In cateva clipe toti cei din gasaca zaceau pe jos.

Un baiat inalt si blond statea in picioare in fata mea, uitandu-se la corpurile indurerate de pe asfalt. Se pune intr-un genunci si ridica de jos mana cu un deget aproape rupt. Ceea ce am auzit a fost cel mai masculin si mai seducator glas pe care l-am ascultat in viata mea.
-Daca mai ridici mana vreodata asupra ei, ma voi asigura ca ramai fara ea.

Eu fac ochii mari la auzul acestor cuvinte. Nici un baiat nu mi-a mai luat apararea pana acum. Se ridica si isi coboara privirea la mine. Niste ochi mari si cenusii cu influente violete imi srtapung privirea. Doua buze pline se misca, dar nu aud ce imi spun. Nu inteleg ce tocmai s-a intamplat. Sa recapitulam.

Era cat pe ce sa fiu lovita si apare acest "Next American Boy Model" care bate in mai putin de doua minute sapte tipi deodata si nici nu respira sacadat. Cine crede ca sunt eu? O fata neajutorata.

Cred ca se simte foarte bine ca m-a salvat. Asteapta sa ma simt datoare probabil, sa ii dau ceva la schimb, sau sa cad in bratele lui ca orice alta fata naiva aflata in situatia de fata. Ei bine, a gresit fata.
-Esti bine? Ma intreaba "ingrijorat", sigur joaca teatru, ca toti baietii.
-Ma descurcam si singura, ii zic in timp ce ma scutur.
-Stiu, dar m-am gandit ca putin ajutor nu strica.
-Ai gandit gresit.

Imi iau geanta cu uniforma magazinului in ea si merg spre casa. El mi-o ia de pe umar (probabil vrea sa o fure), ma intorc sa ii lovesc si se fereste. Atat de repede, atat de usor, parca a anticipat miscarea. Imi prinde din aer incheetura mainii si ma trage in el.
-O sa o car eu pentru tine pana acasa. imi sopteste la ureche.
-Nu! Tu stai aici sau pleci in directia opusa fata de a mea in timp ce eu plec de langa legumele astea lesinate, si dau cu piciorul in mana unuia de pe jos. Nu stiu de ce m-ai ajutat si de ce vrei sa ma conduci pana acasa, dar nu o sa primesti nimic de la mine.
-Te vad zilnic la cafenea, tu nu m-ai observat? In fiecare zi comand acelas lucru, stau la ceeas masa de langa geam.
-Deci esti un obsedat? Ce vrei?
-Vreau sa sti ca te plac.
-Nu, nu o faci! Un tip ca tine nu o sa se uite vreodata la mine, pleaca si nu iti mai bate joc de mine!
-Bine, o sa plec, ne vedem maine.
-Ba nu ne vedem, nici maine, nici poimaine, nici in alta zi sau viata!

Doamne, ce e cu tipul asta? Apare din senin si imi zice ca ma place. Sigur e genul de baiat care se plictiseste de toate admiratoarele si acum incearca sa isi bata joc de fete ca mine. Nu sunt proasta si ar face bine sa ma lase in pace.

RoșcatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum