De cand m-am nascut mama mi-a spus ca ma numesc Emily. Toata lumea ma striga Emily. Viata mea a fost super frumoasa la gradinita si scoala primara. Am serbat fiecare zi de nastere,petreceam timp cu prietenii,nu-mi pasa cum arat sau ce fac. Pana cand a venit varsta de 13 ani. Ce pot spune? Prima mea iubirea adevarata. My first crush sa zic asa. De atunci mi s-a schimbat viata la 180 de grade. Bine,nu doar atunci. Mai ales in prima zi de liceu: cateva chestii care ma speriau rau de tot,care inca o fac , dar e ok :-) Sau nu. Cea mai mare si cea mai dificila schimbare in viata mea a fost sa ma mut in alt oras impreuna cu parintii. Sa pleci din Bucuresti in Cluj....destul de departe de prieteni. Singura persoana pe care o cunosc e Daria,my bestie. Whoaa..scoala nouaaa....prieteni noi.....crush nou,poate chiar si primul iubit sau sarut. Why not?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRIMA ZI IN ALTA SCOALA
M-am imbracat decent: o pereche de blugi negrii cu talie inalta,o bluza pe gat si superstar in picioare. Am intrat in clasa. Diriginta m-a asezat in a 3 a banca de la geam. Pot spune ca de obicei primul tau coleg de banca este si primul tau prieten. Cel putin asa speram. Stau cu o tipa blonda , inalta si cu ochii verzi. Am salutat-o,dar in schimb am primit un ,,dispari,,....chiar atat de rau ma pot simtii din prima zi? Oricum..in cele din urma pana la sfarsitul zilei ajung sa stau in a doua banca pe randul de la usa,cu Emi. STAI CE??????!!?!!??!!??!!!???!!!!!!??!!??!! CU CINEEEEE??!?!!!??!!!!¡??!!???!??!!!?!!??!!!CU EMI?!!??!??!!!??!!!??!ADICA CU CRUSH-UL DE LA 13 ANI? NU SE POATE...... Am incremenit. Nici lui nu ii venea sa creada ca ne-am reintalnit intr-un alt oras,sa fim colegi,chiar si de clasa,dar si de banca. Intr-un fel eram super entuziasmata dar si terifiata. Am vorbit despre cum a ajuns in Cluj. Am discutat despre tot ce s-a intamplat in anii in care nu ne-am vazut. Am ras,am zambit,am varsat o lacrima,si un zambet de fericire. Nu credeam ca aceasta mutare imi va aduce atatea amintiri inapoi. Daca a fost chiar o idee buna sa ne mutam?
------------------------------------
~~~Dupa ore,am petrecut 2 ore in parc cu el,cu Emi.....cu baiatul dupa care am varsat lacrimi,cu care am ras,cu care m-am injurat.~~~
-Chiar mi-a fost dor de tine. Nu credeam ca o sa te vad asa curand..mi-ai lipsit.
-Si tu mie. Si chiar foarte mult. Nu credeam ca mutandu-ma aici imi voi schimba viata complet.
-Nici eu nu stiam ca ai de gand sa vii aici. Trebuia sa ma suni.
-Da.....doar ca, am pierdut legatura din ziua in care ne-am certat.
-Probabil,dar imi pasa mult de tine si vreau sa stii ca ti-am simtit lipsa in anii astia. Nu am fost tocmai un exemplu de baiat care sa il placi,pentru ca m-am comportat ca un idiot,dar tot ce voiam era sa vorbim si fata in fata nu doar pe facebook.
-Stiu,imi pare rau,dar stii ca eram rusinoasa.......si mereu spuneai ca doar pe facebook am tupeu. Nu era asa ......doar ca nu aveam tupeu cu tine. Nu voiam sa te superi. Cred ca a fost o greseala sa te ignor
-,,Moartoo" taci
-In ziua aia jur ca te-as fi pocnit rau de tot.
-Doar meritam. Acum ce merit?
-Multe.
-Da un exemplu.
-Poi..meriti o palma, un sarut, un pumn, sa te ciupesc si sa te bat.
-Incepem cu sarutul si terminam cu bataia?
-Nu inca .... ( zic si chicotesc,dar intr-o secunda ii simt buzele pe obrajii mei). Nu ma asteptam la asta.
-Dar la ce?
-La un sarut,nu doar un pupic pe obraz.
-A fost gresit ca nu am facut-o din prima?
-Dimpotriva,te-ai schimbat. Imi place noul ,,tu,,
-Sper.
--------------------------------------'
Am ajuns acasa cam pe la 12 . Am mancat niste paste si am mers sa ma plimb cu Ema,catelusa mea. E cald afara asa ca o plimbare nu strica niciodata. M-am oprit la Kfc,de unde mi-am luat un Smart Meniu si am mers in parc. L-am sunat pe Emi,sperand sa aiba numarul care il avea si acum cativa ani.
-Cine e?
-Ghici.
-Emily?
-Da. Ce faci?
- La sala,tu?
-In parc,voiam sa te intreb daca poti venii.
-Ai patit ceva?(parea destul de ingrijorat)
-Nu,stai linistit,ma plimbam cu catelul si am luat ceva de la Kfc si ma gandeam ca poate vii.
-De abia am ajuns. Nu te supara. Promit ca daca poti tu diseara sa mergem la pizza si la un film.
-Daca imi zici ora iti zic daca pot. O sa trebuiasca sa merg cu ai mei si sora mea sa o inscrie la dansuri si pe mine la canto. Dar ma pot inscrie alta data.
-Am vazut ieri ca o sa fie azi la 19:30 un film horror/actiune/mister. Ce zici?
-Suna bine. Unde ne intalnim?
-Vin eu sa te iau,spune doar unde stai.
(I-am dat adresa si am inchis. Am hotarat sa vorbim mai tarziu)
M-am ridicat de pe banca cu Ema si meniul de la Kfc si am mers acasa. Eram singura. Toata ziua am stat sa ma uit la Supernatural. Cred ca am vazut 4 sau 5 episoade.
--------------------------------------------
La 18:42 primesc un mesaj de la un numar pe care nu il cunosc : " Crezi ca daca te imbraci cu blugi cu talie inalta sa iti faca curu mare si cu o bluza mulata o sa se indragosteasca iar Emi de tine?" Am ramas socata :O Like wuuuut. CINE AR TRIMITE ASA CEVA? ADICA DIN CLUJ SINGURELE PERSOANE CARE IMI STIU NUMARUL DE TELEFON SUNT EMI SI DARIA ( my bestie,care am cunoscut-o pe un joc la 12 ani si inca tinem legatura. Whoa in sfarsit imi dau seama ca stiu doua persoane minunate pe care le iubesc in Cluj:Daria si Emi.) Ignor mesajul si incep sa ma pregatesc. Imi fac un dus, ma imbrac intr-o rochie neagra mulata, imi fac o coada de cal si mai pregatesc una alta:ma spal pe dinti,pe fata,ma machiez,imi pregatesc geanta.
La 19:00 il sun si imi spune ca in 3 minute e la mine.
------------------
Urmatorul capitol o sa fie doar despre seara lor. I hope u enjoy it guys
CITEȘTI
Trecutul Se Intoarce ×××
RomanceEste o carte despre increderea in cine nu trebuie,cat si de iubire,dragoste,admiratie. Personajul principal are de ales intre 2 persoane care ii sunt foarte dragi si pe care le iubeste. Nu se stie,nici ea nu stie pe cine sa aleaga. Orice alegere g...