Adaya Gidiş

29 2 2
                                    

Bir gün on bir yaşında bir erkek çocuk varmış adı Denizmiş. Hayallerinde hep korsan olup arkadaşlarıyla gemiye binip adalara gidip hazine bulmak istermiş.Hayallerinde hiç vazgeçmemiş durmadan gemiye binip yolculuk yapmak ve kaptan olmak istermiş bu yüzden durmadan rüyasında kaptan olduğunu ve gemiyle bir adada hazine aradığını görürmüş.Kaptan olmak istemesinin nedenlerinden biri de o dönemde çok yaygın olmasıymış.Sonunda yıllar yıllar geçmiş deniz okulundan hiç kalmadan yirmi iki yaşına gelip üniversiteyi bitirdi.sonunda futbolcu oldu futbolcular çok para kazandığı için özellikle bu mesleği seçti çünkü gemi satın alabilmesi için paraya ihtiyacı vardı o normalde hiç takım tutmazdı o bir takım tutup kendi ülkesindeki takımlarla maç yapmayı hiç sevmezmiş bu yüzden Türkiye takımına katıldı ama katılmadan önde kendine iyi bakmasını da iyi bildi o zaten çok sağlıklıydı da Türkiye takımına girebilmek için daha çok çalışıp maç oynadı ve antrenman yapıp durdu sonunda inanılmaz bir futbolcu olup Türkiye takımına katılmayı başardı ama katılırken sadece Türkiye takımında oynayacağını söyledi aradan bir yıl geçti resmen trilyonlarca paraya sahip oldu bir yılda tahminime göre en az yirmi en çok kırk maç kazanmıştır aslında otuzda olabilir zaten bu kadar kazanılmasına şaşılmamalı çünkü Türkiye takımına çok güçlü bunun nedeni Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor gibi takımlarda çok güçlü oyuncuları Türkiye takımına alıp Türkiye takımına oluşturuyor aslında bende abartmış olabilirim.sonunda deniz gemi satın alabilecek parayı kazanmış tek iki yapacak işi kalmış birincisi gemiyi satın almak ikincisi gemiye alacak kişileri bulmak.Sonra deniz gemi alacak parayı bulduğu için futbolculuktan basmış istifayı.sonunda deniz gemiye alacak kişileri bulmaya çalışmış sanki iş adamı ararmış gibi gazeteye ilan bastırmış aradan iki ay geçmiş tabi deniz onun yanına gelecek kişilere para teklif etmeyi unutmamış söylediğim gibi aradan iki ay geçmiş gemiye katılmak isteyen yetmiş kişi varmış tabi neden bu kadar kişi var diyorsunuz çünkü para yüzünden deniz parayı çok fazlada yapmış ne kadar söyleyeyim mi tam aylık on bin lira tabi deniz bu parayı nasıl bulacak diyorsunuz hani deniz futbola katıldı ya gemi almak için para kazandığında fazladan para kazanmış bu şekilde gemiye alacağı kişilerin parasını da verebilecekmiş ama parası bitmesin diye hem de çok kalabalık olmasın diye en güçlü en zeki ve en iyilerinden kırk tanesini seçmiş. gemiyi de en iyilerinden bir tanesini seçmiş çok gelişmiş tam içinde yirmi tane gelişmiş top olan çok çelik bir gemi görmüş fiyatı çok ucuzmuş tam dokuz yüz bin lira normalde beş yada altı milyon olmalıydı ya da daha daha pahalı olmalıydı deniz hemen gemiyi satın almış gemiye kırk kişiyle binmiş gemi çok büyük olduğu için rahatlıkla kırk kişiyi taşımış hızlı da gidiyormuş gemi çok kaliteliymiş deniz gemiyi kuzeye doğru götürüyormuş deniz sonunda yirmi dört yaşına gelmeyi başarmış gemi hızlı olduğu için bir hafta olmadan adaya varırlar söylediğim gibi gemi çok büyük ve büyük olduğu için deposu da büyükmüş bu sayede çok fazla yiyecek taşıyabiliyormuş ve sonunda büyük bir adaya varmışlar.   


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

macera adasına yolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin