2.Bölüm

40 2 1
                                    

Sabah Erkenden Uyanıp Ömer Beyin Evine Gittim Ömer Bey Daha Gelmemişti Hemen Kahvaltısını Hazırladım. Oda Geldi,Kahvaltısını Hazırladıktan Sonra Tam Kapıdan Çıkarken Durdum Ve Arkama Döndüm Ömer Beyde Tam Arkamda Olduğu İçin Aramızda Tam İki Nefeslik Bir Yer Vardı.
Defne:Ömer Bey Biz Aslında Tanışmıştık Hatırladınız... Neyse Ya Boşverin Siz Dedim Arkamı Döndüm Kapıyı Açtım Ama Kapı Geri Kapandı Ömer Bey Kapıyı Kapatmıştı. Bir An Beni Hatırladı Sanmıştım.
Ömer:Bu Kapıdan Çıktıktan Sonra Sadece İş Konuşacağız.
Dedi... Sonrada Kumsala Gittik Fotoğraf Çekimi İçin Her Kez Ordaydı Yani Bütün Passionis Üstümde Uzun Yeşil Bir Elbise Vardı Rahat Çalışmak İçin Üstümü Değiştirmemi İstedi Ömer Bey.
Bende Tamam Dedim Ve Üstümü Değiştirdim Koray Bey Fotoğraf Çekerken Bir Mankenin Ayakkabısının Değiştirilmesini İstedi. Kimse Yardım Etmeyince Ben Yardım Edeyim Dedim. Ama Sakarlığım Tuttu Hem Mankeni Hemde Kendimi Düşürdüm Bileğim Çok Ağrımıştı Ömer Bey Beni Kucağına Alıp Oturttu Ayağımı Sararken Doğum Lekemi Gördü.
Ömer:Bu Burada Mı Oldu?
Defne:Yok O Benim Doğum Lekem.
Dedim.. O Sırdada Neriman Hanım Ve Eşi Necmi Bey Geldi. Neriman Hanım Ömer Ve Necmi Beyi Mankenlere Bakmaya Gönderdi.
Neriman:Ayy.. Kız Sana Adamı Tavla Dedik Sen 2 Günde Adamı Cebine Koymuşsun.
Defne:Yok Öyle Olmadı.
Neriman:Neyse Hayatım İyi Gidiyorsun Devam Et.
Dedi. Ve Gitti
Asistan Kız Yani Defne Sanki Beni Kendine Çekiyordu Onu Eve Koyduktan Sonra Sinan İle Basketbol Oynamak İçin Parka Gittik. Kendimi O Kadar Kaptırmıştım Ki Terlediğimde Tişörtümü Çıkartmıştım.
Ömer:Sinan Abi Sen Bu Kızı Nerden Buldun?
Sinan:Defneyi Mi??
Ömer:Evet Benim Bildiğim Kadar O Lokantada Çalışıyordu.
Sinan:Evet Zor Durumdaymış Bende Aldım Hem Zaten Sen Böyle Şeyleri Çok Seversin Unuttun Mu Ömer?
Ömer:İyi Madem..

Kiralık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin