Chapter 1 - You Are My Destiny

426 14 6
                                    

Intotdeauna am fost o fata cu capul pe umari si intotdeauna am stiut ceea ce este mai bine pentru mine, dar acum mi-am pierdut toata increderea in puterile mele si in mine. De ce atunci cand iti doresti un lucru cu tot dinadinsul, este lucrul cel mai greu de obtinut? Nu ma luati in seama, eu sunt Allison Argent, si din cate vedeti vorbesc cu peretii din camera mea. Nu sunt nebuna, dar daca i-as spune Lydiei , surorii mele tot ceea ce am pe suflet, cu siguranta ea chiar ar crede ca sunt nebuna. 

S-au petrecut atatea lucruri caudate iin viata mea incat nici nu mai stiu cum sa reactionez. Nu cred ca vreun an din viata mea a fost unul linistit, sau cel putin obisnuit. La nastere mea, mama era cat pe ce sa moara deoarece avand gemeni si o sarcina mult prea joasa decat era normal, au aparut unele complicatii. La un an si 5 luni fratele meu geaman a murit diin cauza unei boli foarte grave, la 2 ani o masina a dat peste mama, si aceasta a suferit niste contuzii foarte grave, fiind internata in spital mai mult de 4 luni. Dupa ce totul a revenit la normal, si ne-am construit o noua viata, tata a plecat de acasa cu o fata mult mai tanara decat mama si ne-a lasat singuri. Am aflat ulterior ca a plecat din tara si s-a casatorit cu fata aceea, de care oricum a divortat 3 luni mai tarziu. De atunci nu mai stim nimic de el.

Acum sunt bine si sper ca viata mea sa fie mai buna de acum incolo. Sunt foarte indragostita de un baiat care nici macar nu imi acorda atentie. Este colegul meu de clasa, este foarte dragut si se numeste Scott. Este unul dintre cei mai frumosi baieti din scoala, este pe clasa a XII-a, si este putin cu nasul pe sus, dar nu am de gand sa ma las pana cand nu o sa fim impreuna. Ce naiba, sunt o fata frumoasa, nu ca a-si vrea sa ma laud, dar Scott nu are de ce sa nu ma placa.

- Allison! Vino putin!

Si asta este Lydia care imi intrerupe sirul gandurilor ca de obicei. 

- Imediat !

- Eu am spus acum!

- Ok, Ok! Vin! Nu mai tipa atata.

In sufragerie erau mama, Lydia si Jackson (iubitul surorii mele), toti foarte seriosi. Ma intrebam oare ce se intampla.

- M-a sunat Scott adineauri si mi-a spus ca a fost la Isaac la camin, dar persoanele de acolo i-au spus ca a fugit aseara si nimeni nu stie unde este. Au anuntat politia dar, trebuie sa treaca 24 de ore pana sa actioneze.

Isaac este singurul baiat cu capul pe umeri in orice situatie si aceasta veste m-a socat, pur si simplu nu este genul lui sa faca asa ceva. Are si el o istorie destul de vasta in spate si a trecut prin foarte multe in viata. Parintii i-au murit intr-un accident de masina. Masina lor a fost lovita de un camion. Isaac fiind pe bancheta din spate a scapat cu viata. Dupa asta a fost crescut de sora mamei lui. Aceasta a fost la o prezicatoare care i-a spus ca va muri inecata. I-a fost atat de frica dupa aceasta incat se temea si sa faca dus. Chiar daca iubea foarte mult marea, a renuntat sa mai mearga in vacante. Si pana la urma soarta si-a batut joc de ea, a murit innecandu-se cu un os de peste. Bunica lui Isaac a avut pe urma grija de el, dar s-a imbolnavit de cancer. Au vandut casa pe care o aveau si i-a cumparat lui Isaac o garsoniera in New York. Restul banilor i-a pus intr-un cont pe numele lui Isaac. Nu au trecut nici doi ani si Isaac a ramas dinou singur pe lume. Recent autoritatile au aflat ca Isaac locuieste singur, si el nefiind major acum 4 zile l-au luat la camin.

- Cu singuranta este in apartamentul lui. ~Jackson era foarte sigur pe el. 

- Nu cred ca s-a dus la apartament, fiindca acela este primul loc in care l-ar cauta. 

- Vezi Lydia, exact ca si tine gandesc si ceilalti, deci acela este locul perfect pentru ca Isaac sa se ascunda.

- Pai ce mai asteptam, haideti sa mergem sa verificam.

Si Jackson a avut dreptate. Isaac era la apartament, si am avut noroc cu vizorul ca ne-a lasat sa intram. Ne-a explicat ca uraste viata in camin, ca persoanele de acolo se comporta urat cu el, ca nu poate avea personalitate, ca nu are dreptul la opinie, ca nu are nici un drept de decizie. L-am convins sa vina cu noi acasa si mama a avut o idée geniala. A spus ca il va infia ea pentru inca o jumatate de ani, pana cand va fi major…

Va urma…

You Are My DestinyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum