Yetenek Sınavı-1

92 12 4
                                    

Merhaba, ben Melodi Çakır. Bir meslek lisesi'nde, müzik bölümü okuyorum. Bilmeniz gerekirse diye söylüyorum, sesim çok güzeldir. Ha, bu arada bir baş belam var. Annem. Bu yeteneğim annem tarafından bana geçmiş olmalı. Ciddi anlamda takıntılı. Kendi sesini kullanma şansını ailesi ona vermediği için beni zorluyor.

Aslında tam olarak zorluyor denemez. Sonuçta bende de istek var. Adımlarımı hızlandırırken elimdeki kayıt formuna baktım.
''Müzik kampı yetenek sınavı.''
Derin bir nefes aldım.

Annemin zoruyla -ve birazda kendi isteğimle- müzik kampına katılmaya çabalıyordum. Eğer bugün ki sınavı kazanırsam çok iyi olacaktı.

Bakışlarımı kaldırıp dev sahneye baktım.

İşte başlıyoruz.

-

"Melodi Çakır. Sahneye." Ve kalp atışlarım hızlandı.Sahneye doğru yürüdüm.
"Merhaba, Melodi. Bize hangi şarkıyı söyleyeceksin? Eğer yanındaysa Flash-belleği içeri ver ve başlayalım." Dedi Jüri. "E-elbette!" Nefes alışlarımı düzene soktum ve Flash-belleği yetkiliye uzattım. "Bu kendi yazdığım bir şarkı." Arkadan gelen piyano sesi ve başlangıç...

"Take me back to the night, we met in the yard.
Beni geceye geri götür, bahçede bir araya gelmiştik.

Climbing up to the roof, hidden in the dark
Çatıya tırmanma, karanlıkta gizlenmek.

With a bottle of wine for two, though I'm already drunk off you
İkimiz için bir şişe şarap, Zaten sana sarhoş olmama rağmen.

Then we both fell asleep, underneath the stars
Biz ikimiz uyuya kalmışken, Yıldızların altında.

We're young and naive, and you're tellin me Biz genç ve masumuz, ve bana söylüyorsun.

That someday we'll run off together
Bir gün beraber koşacağız.

I'm startin to think, I'm stuck in a dream
Düşünmeye başlıyorum, Bir hayalin içinde sıkıştım

Cause we're young and we don't know better
Çünkü biz genciz ve daha iyi bilmiyoruz.

Now I'm fallin heavily, recklessly
Şimdi ağır ve umursamazca sallanıyorum.

Trying not to lose my sensibility,
Duyarlılığımı kaybetmemeye çalışıyorum.

But gravity It pulls me into you
Ama yerçekimi beni senin içine çekiyor.

We're just a couple of kids
Biz sadece çocuklardan bir çiftiz
We're just a couple of kids
Biz sadece çocuklardan bir çiftiz

Sneakin' out late for a kiss
Bir öpücük için gizlice dışarı geç
Cause we're just a couple of kids
Çünkü biz sadece çocuklardan bir çiftiz"
-
Jüriler aralarında konuşmaya başladılar. Aralarından biri kalktı ve konuşmaya başladı. "Bir kaç gün içerisinde bir mektup yollayacağız. İyi günler." Bense çoktan stersle yürümeye başlamıştım.

-1 Hafta sonra;
Bekliyordum,vakit geçmek bilmiyordu sanki.Yapabileceğim birşey yoktu ve içimde bir şüphe vardı,Ya sesimi beğenmedilerse?

Kapı bir anda çaldı ve oturduğum yerden uçarak kapıyı açtım. "Melodi Çakır mı?" "Evet,Benim! "Elindeki kağıtlara göz attı.
''Adınıza bir mektup var, şurayı imzalar mısınız?" Elindeki kalemi alıp,titreyen ellerimle kağıdı imzaladım.Kapıyı kapattıktan sonra zarfı açtım ve okumaya başladım.

"Sayın Melodi Çakır, 19.03.2016 Tarihinde girmiş olduğunuz yetenek sınavından geçmiş bulunmaktasınız. Katılacağınız Yetenek kampında hem Lisenizdeki gibi derslerinize devam edecek, hemde ekstradan eğitim alacaksınız. KAMP başlangıç tarihî -26.03.2016- İyi eğlenceler! -Yıldız Kampı."

Sonunda başarmıştım! Ellerimi öne uzatıp, bacaklarımı açtım ve sevinç dansımı yapmaya başladım.
"Kimseyi göremedim ben," ellerimi çırptım.

''Senden daha güzel! Lalalala.'' Kafama çarpan terlikle sendeleyip yere düştüm.
''Ya anne ya!'' Canım fazlasıyla acırken homurdandım.
''Kızım salak salak dans etmesene, Yine ne oldu?'' Ona bakıp göz kırptım. Mutluluğumu kimse bozamazdı!

''Yetenek sınavı varya hani..." Ayağa kalktım.
''Evet?'' Sinsice gülümsedim.
''He işte ben onu kazandım!'' Annem gözlerini kocaman açarken kendimi karşıdaki kanepeye attım.
Yeni bir hayat beni bekliyordu!
Mutlu muydum ? Evet.
Evimden ayrıldığım için üzülüyor muydum? Asla.

Hepinize merhaba canlarım! Bu kurguyu tasarlayan arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum! Sena'yla birlikte yeni bir kurguya başladık.Umarız beğenirsiniz.
-Simay

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi MelodiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin