Ben kızgın bir ifade attım anneme ve ondan sonra yukarı çıktım . kapıya yaslanip ağlamaya başladım .
Bu nasıl olur annem başka bir adamla evleniyor . bu gerçek olamaz . ama annemin bana kafa saklarken ki attığı bakış gerçekti . yani bunu kabullenmek zorundaydım .
Bir an aşağıdan gelen sesle irkildim . " ece kızım valizini topla gidiyoruz " dediğinde hemen ona karşılık verdim," NEREYE" dedim bağırarak .
O ise hiç takmadan " gidince görürsün " dedi.
Ben hemen kırmızı bavulumu çıkarttım ve içine gereken her seyimi kattim.
Ayakkabılarım , elbiselerim , kozmetik urunlerim , bakım urunlerim vs. Şeyler aldım. Ustume hemen bir şort ve ustume yarım tişört giysim ayakkabımi ise beyaz konversimi giydim ve sacimi fon çektim . kulağıma mini küpeler taktim ve bileğime ise sonsuzluk işareti olan bir bileklik taktim .Annemin yanına indim . annem arabamıza binmisti bile bende bavulumu arabaya koymaya çalışıyordum .
Arabaya bavulumu koyduktan sonra arabaya bindim ve gitmeye başladık . geldiğimizde bir evin önünde durmuştuk .Heee o ne hayır bu gerçek olamaz . dedim içimden.annem arabadan indi ve oradaki benden büyük olan bir adama sarıldı . adam yakışıklıydı ama onu sevmiyordum .
Galiba bu benim üvey babam . annemle üvey babam konuşurken bende arabadan bavulumu indiriyordumki biri benim elimden tuttu ve " istersen bavulunu tasirim ama odulunu alırım" dedi.
Ben kafami çevirdim ve karşımda merti gordum .
Olamaz yoksa ,yoksa mert benim üvey kardesimmi .