*situasi Jin dan Chihaya*
"jadi..nama awak siapa?"kata chihaya kepada Jin ."nama saya Jin ,awak pulak?"soal Jin ."nama saya chihaya,"jawab chihaya.tiba tiba mereka nampak j-hope dan nanami lari berkejaran ,dan mereka gelak sahaja.mereka ternampak seekor anak kucing tersangkut di longkang,lalu chihaya menyelamat kan anak kucing tersebut dengan menggunakan tangan sahaja,abis kotor lengan bajunye,"awaakk,lengan baju awak dah kotor lah"kata jin kepada chihaya."oohh xpelah lah pedulikannye,nyawa seekor kucing lebih bermakna daripada lengan baju"jawab chihaya sambil membelai bulu anak kucing lalu melepaskannye."waahhh~sweetnye die,kalo die belai rambut aku ,indahnye kehidupan aku"jawab jin dalam hati."ok lah jom kite pergi taman herba ,saya banyak tanam macam macam pokok kat situ,jom".akhirnya mereka sampai di taman herba,"wahai baby baby ku,yang mama sayang"kata chihaya kepada pokok pokoknye.Jin hanya senyum sahaja.
*situasi Jungkook dan yumi*
"jadi..nama saya yui,nama awak jungkook kan?"kata yumi."ehh,macam mana awak tahu nama saya?"soal jungkook."sebab saya ade kuasa ahli sihir"jawab yumi dengan selambarnye."aa..aawakk ade kuasa ahli sihir?"kata jungkook lalu menjarakkan 2 meter dari yumi."hahahaha mana adelah,saya tahu sebab beg yang awak pakai tu ade tulis nama awak ,macam budak tadika je"jawab yumi."woi!ko pon same macam budak tadika,korek hidung pastu makan *ketuk kepala yumi*"kata jungkook."sejak nile aku korek hidung ni!,dah lah jom pergi!"balas yumi,lalu mereka pon pergi.
*situasi Suga dan Ritsu*
"Ritsu,itu nama saya,nama awak pulak"kata ritsu."oohh,nama saya suga"jawab suga."kenalkan ni kawan aku"jawab ritsu."mana kawan awak tak nampak pon"jawab suga."mestilah tak nampak sebab ko kena ade perasaan yang dalam tau"jawab ritsu ."oohh ok,saya suka awak "jawab suga ."aahh~terima kasih*blushing*"kata ritsu ."tak nampak pon kawan awak,bosanlah,jom lah pergi "kata suga."tak gune punye laki,die main main kan aku ye,siap lah die"kata ritsu dalam hati.Mereka teruskan perjalanan mereka.
*situasi V dan yui*
"nama saya V,nama awak mesti sedapkan?ape nama awak?"kata v sambil tunjuk gigi die."waahh~,cantiknye gigi awak,tersusun lah,aah nama saya yui"jawab yui."oohh yui ye ,sedap nama awak!"balas v sambil mengosok rambut yui."woi woi woi,jangan lah main rambut aku,aku paling sayang rambut aku tau!"teriak yui."aku?ko sayang aku tak?"tanya v sambil buat muke sedih pada yui."kemungkina aku sayang kot"balas yui.V blushing dan mereka teruskan perjalanan mereka .
Mereka semua pergi ke kantin atas mesej daripada uzuki.semuanye dah ade di kantin kecuali j-hope dan nanami .tiba-tiba mereka sudah sampai,j-hope memegang tangan nanami seperti kena gari."weh korang~~tolong aku ,aku kena tangkap dengan orang yang aku tak kenal"merayu nanami."aahhh!tak de ko kena blanja aiskrim dekat aku jugak"jawab j-hope."yela yela ,aku blanja kau nanti lepaskan aku"jawab nanami,lau j-hope lepaskannye."aah nah ni die kunci bilik asrama korang,setiap sorang ade satu kunci tau"jawab uzuki sambil memberi kunci kepada mereka semua."aah terima kasih"jawab rapmon."dah lah bye kome nanti malam karang jumpa kat kantin tau "jawab yumi."hah ok,korang nak pergi mana?"soal jimin."pergi mati!hahaha sori sori,balik asrama lah"jawab nanami."kurang ajar punye pompuan !"jawab j-hope."oohh ok ok bye chihaya,jumpa malam nanti tau"jawab jin *blushing*."hah ok jin^_^"jawab chihaya."wuuuuuuuu ade ape ni hah "bisik rapmon kepada jin."eh mana ade ape ape lah"jawab jin.Mereka pon bersurai.
YOU ARE READING
[COMPLETE]sekolah dgn percintaan atau persahabatan?
Random7 pelajar lelaki pertukaran pelajar pindah di jepun atas kelulusan mereka.mereka ditemukan dengan 7 pelajar perempuan di jepun.Sekolah ini sekolah yg berada tetapi amat sunyi,adekah satu misteri di sekolah ini??Selepas mereka berjumpa bnyk masalah d...