Witam ciebie w moim świecie mrocznym, krwawym i bardzo normalnym. A teraz opowiem ci trochę o mojej historii z życia, ponieważ tak to nie zrozumiesz tej książki. Jak miałam 10 lata mój własny ojciec mnie zgwałcił. Nikt więcej nie mieszkał z nami, poznieważ mama zmarła przy porodzie. Po 9 miesiącach od tej sytuacji skończyłam właśnie w tym dniu swoje 11 lat. Błąkałam sie w tym dniu po lesie, który był blisko mojego domu. Nienawidziałam chałupy przez mojego ukochanego ojca, ponieważ oszmacił mnie. Po 2 tygodniach urodziłam dziecko czy to kurwa możliwe jak nawet jeszcze nie miałam okresu. Strasznie się bałam jak to będzie ale się niepodawałam. W wieku 15 lat wraz z moją córeczką Mellisą uciekłyśmy z niewoli. Wole nie mówić co tam się działo wcześniej, sami możecie się domyśleć i akurat jest to mało ważne. Nie chciałam też już oglądać dłużej tej mordy tego pedofila i chciałam chronić moją córkę przed takim życiem jak ja miałam. Uciekłyśmy do lasu. Nie wiedziałam co robić gdzie się ukryć, bo on nas będzie szukał i znajdzie. W lesie rozłożylam koc i przykryłam Mellisę żeby jej nie było zimno. Poszłyśmy spać. Obudziłam się rano. W torebcę znalazłam list dla mnie od mojej mamy byłam zaszokowana treścią. Całe życie byłam przekonana że tata zrobil się taki po śmierci mamy... a to nie prawda on nawet gorsze robił mamie rzeczy i była jego niewolnica szantażował ją katował, gwałcił. Mialam łzy w oczach i wiedziałam, że on za to zapłaci. Nawet nie obchodziło mnie skąd wziął się tam ten list. Chciałam tylko jednego wtedy śmierci niejakiego Edwarda Jonsa czyli pana, który zgwałcił moją mamę i mnie...
CZYTASZ
Znajdz Mnie Tam
Mystery / ThrillerTajemnicze zjawiska paranormalne, wiele samobójstw, coraz więcej ciemności, ludzie już pozwoli znikaja już nikogo nie ma w miasteczku.