Vysvetlenie a začlenenie deja: príbeh sa odohráva niekedy po vojne a rešpektuje všetky diely okrem epilógu. Študenti sa vrátili na Rokfort aby si nahradili ročník ktorý zameškali /každý ten svoj/ .... Okrem toho tam už pokračuje bežný rok s novými prvákmi a každým v ročníku akom má byť, siedmaci teda v akoby náhradnom :)
.... pár týždňov pred Valentínom
V to ráno sa Hermiona zobudila so zvláštnym pocitom.... akoby vedela, že sa niečo stane. Napriek tomu, že tento pocit nevedela vysvetliť, bola presvedčená o jeho pravdivosti. Harrymu a Ronovi nič nespomínala ... načo aj, pravdepodobne by to považovali za hlúpe, navyše ani nevedela, ako a čo by im vlastne hovorila.
Keď si však vo Veľkej sieni sadli na raňajky k stolom a prehovoril Dumbledore, jej pocit sa vysvetlil,naplnil. Oznámil im, že sa pri príležitosť Valentína bude konať špeciálny ples. Nebude to však obyčajný ples, ale ples na zblíženie sa medzi fakultami. Výber partnerov bude určený náhodne, kúzlom, viac sa vraj dozvedia v pravý čas, a že nikto nebude mať možnosti, že dostanú niekoho zo svojej fakulty. V sieni nastal prekvapený, šum a veľká vrava, Dumbledore ho však jedným tlesknutím okamžite umlčal a dodal, že vyberať -žrebovať si budú slečny a viac sa všetci dozvedia pri obede. Aešte dodal niečo v zmysle, že od najstarších študentov očakáva,že budú príkladom a zúčastnia sa toho všetkého a hlavne žrebovania medzi prvými.
Keď Hermiona a Ginny rozprávajúc sa o plese prichádzali do Veľkej siene na obed pri vchode stá lmramorový podstavec a na ňom niečo čo pripomínalo vešteckú guľu a vedľa toho stál pergamen s textom:
Každá slečna, devamladá,
na tento ples partera si hľadá
prútikom jemne po mne klepni,
potichu jemne svoje meno šepni.
Ak raz môj výber je daný,
nezmení nič tieto plány.
S partnerom týmto musíš ísť
ten večer špeciálny o chvíľku má prísť
On dozvie sa to kúzlom v praví čas
v deň plesu stretnete sa tu zas
Hodinu a miesto dozviete sa tiež
teraz už začať s tým smieš.
Ginny sa zabávala, nápad sa jej zjavne páčil, a celá rozosmiata šla „guľu" vyskúšať prvá.Poklepala po nej a zaešpkala: „Ginevra Molly Weasleyová", guľa zablikala a zrazu sa Ginny v rukách zjavil maličký pergamen smenom : Anthony Goldstein, Bystohlav (Havraspár), Ginny sanesmelo usmiala a povedala, niečo v zmysle mohlo to byť aj horšiea vyzvala Hermionu, že je na rade. Ku guli pristúpila Hermiona,poklepala po nej a vyslovila: „Hermiona Jean Grangerová", guľa znovu zablikala a Hermione sa takisto zjavil v rukách pergamen smenom „Draco Malfoy, Slizolin". Hermiona si meravo hľadela do dlane, Ginny netrpezlivo poskakovala, keď však, zbadala Hermionin výraz prišla k nej a prečítala si lístok sama, ako omámená povedala, že to musí byť omyl. Nebol a obe to vedeli, ... ako bolopovedané „Ak raz môj výber je daný, nezmení nič tie toplány...." Hermiona stratila chuť do jedla, ospravedlnila saGinny a šla sa prejsť, dúfajúc, že prechádzka a čerstvý vzduch jej nejak urobia lepšie. I keď ako by vzduch mohol zlepšiť fakt,že ona Hermiona Grangerová musí na ples s Dracom Malfoyom naozaj nevedela.
Ako sa tak prechádzala po pozemkoch začula za sebou kroky, malý hlások v jej vnútri vravela aby sa neobzrela, no zvedavosť bola silnejšia. Nemala to robiť pretože,tá osoba tiež v zamyslení, neuvedomelo zastala tesne v jej blźkosti a Hermiona ako sa otočila tej osobe vrazila hlavou rovno do chrbta. Nebol to nikto iný ako samotný Draco Malfoy. Otočil saa ich pohľady sa stretli, Hermiona sa napla a čakala tie najhoršie urážky. Miesto toho sa Malfoy jemne zastretým hlasom spýtal:„Prečo práve mi dvaja Grangerová?" Hermiona stála ako obarená, ... kúzlo zjavne fungovala a rýchlo, a ona sa to dozvedel. Ale uvedomila si aj to, že napriek tomu, že ju oslovil priezviskom položil jej normálnu otázku a nepoužil ani jednu nadávku. Zrejme sa venovala svojim myšlienkam trochu dlhšie ako by mala, pretože zrazu pocítila jeho ruky na svojich pleciach a akoby z diaľky počula jeho hlas: „Zem volá Grangerovú... vnímašma?"
Strhla sa a „vrátila sa späť" a dostala zo seba: „Prepáč Malfoy,ja ja som z toho rovnako zaskočená ako ty, ja ...ja som to tak nechcela." - povedala to a medzi tým sa takmer ani nenadýchla
„Dýchaj Grangerová" - povedal pomerne v pohode s úškrnom na perách, no Hermiona sa pristihla, že sa jej nezdal zlovestný len mierne pobavený. Zhlboka sa nadýchla začala, už o niečo pokojnejšia: „Malfoy, myslím, že obaja sme už takmer dospelý, a ako povedal Dumbledore mali by sme ísť príkladom". Malfoy ju normálne vypočul a v podstate s ňou súhlasil a možno iba preto aby si napriek všetkému zachoval akú takú typickú Malfoyovskú črtu dodal: „Fajn, súhlasím, pôjdeme na ten ples a budeme k sebe slušný, presne ako hovoríš sme takme rdospelý, ale neočakávaj, že z nás budú kamaráti alebo také niečo." - obaja si však boli vedomí, že to nevyznelo tak hnusne ako asi pôvodne malo. Hermiona si však chcela tiež zachovať svoju hrdosť a tak povedala: „Nikdy som to neočakávala Malfoy, a ani nebudem, neboj sa."
Zrazu ako by si obaja uvedomili, že sa už rozprávajú na svoje pomery dlho, náhlivo sa rozlúčili,tým,že ďalšie informácie sa pravdepodobne dozvedia kúzlom vpraví čas.
..... deň D, Medzifakultný Valentínsky ples
V tú noc Hermiona Grangerová takmer vôbec nespala. Na raňajkách na sebe cítila ako pálenie pohľad Draca Malfoya, no vedela, že pre ostatných to nie je viditeľné.Takmer nič nezjedla. Počas voľného dňa sa každý pripravoval, a rozprával len večernom o plese ...
.....večer plesu
Hermiona stála pred knižnicou, to miesto im určilo kúzlo, a čakala na príchod Malfoya. Prišiel presne a spolu sa vybrali do veľkej siene. Tá bola na tento večer naozaj špeciálne a veľkolepo vyzdobená. Okrem jemných tu a tam padajúcich srdiečok tu boli aj rôzne prepojené a poprepletané symboli fakúlt, všade bolo jasné aká je téma plesu - zblíženie fakúlt doslova dýchalo zo samotnej miestnosti. Napriek tomu keď do miestnosti vošli, spolu ako pár, Hermiona Grangerová a Draco Malfoy napätie by sa dalo doslova krájať.
Dumbledore utíšil dav a slávnostne zahájil večer.
... neskôr v ten istý večer
Hermione sa nechcelo byť vo vnútri,bolo tam dusno, aj reálne aj atmosférou. Keďže sa počas večera s Malfoyom normálne bavili, vyšli spolu na vzduch. Hermiona si s prekvapením uvedomovala, že sa s ním cíti prekvapivo príjemne a,že prežili celkom príjemný večer. A to nevedela, že rovnaké myšlienky výrili v hlave aj Dracovi.
Vonku sa rozprávali viac menej o škole a o predmetoch, bol to normálny a naozaj priateľský a príjemný rozhovor dvoch spolužiakov. Hermiona na niečom čo práve Draco povedal začala naozaj uvoľnene a úprimne pobavene smiať....zrazu s smiali obaja. Keď sa v tom Hermione uvolnila kučera z vlasov a spadla jej do tváre. Draco sa zahľadel a bez váhania/bezmyšlienkovite/ jej ju, nežne, zasunul za ucho... zrazu sa im stretli pohľady .... Draco sa jemne nahol a pobozkal ju jemne no vášnivo na pery
.... Bolo to atmosférou večera? Alebo niečim iným?
Napíšte mi v prípade ak by bol záujem o pokračovanie mojej poviedky rada spravím ..... a vlasnte možno ho už aj mám :D
#TinkaMalfoy
BẠN ĐANG ĐỌC
Valentín /Dramione/
Fanfiction... ide o poviedku (nie moju prvú, no prvú takto zverejnenú), ktorú som písala na jednu povedzme súťaž na jednej HP fan stránke ... malo to byť čokoľvek s témou Valentína, no a keďže mám rada Dramione, tak vzniklo toto Dúfam, že sa vám to bude páčiť...