"ya...yeoja gila...kau sapa nak pegang kookie oppa aku..." jeritan itu sangat mengejutkan ji tapi dalam masa yang sama...ji mendapat satu idea yang boleh menyelamatkan dia ngan kookie..."wow..wow..wow...sabar...korang salah faham ni...ni oppa aku...nama dia song joong ki...mungkin muka dia sama macam kookie oppa korang tu tapi ni memang oppa aku..."temberang ji pada fans kookie..."apa bukti kau yang ni oppa kau.."yeoja itu berlagak.."aduh senang jer...nama dia song joong ki nama aku song ji hyo kan sama nama keluarga kitorang...lagi pun kalau betul ni kookie oppa korang...perlu ke korang kejar dia sampai dia pengsan..tak kesian ngan oppa korang tu.." sempat ji hyo memberi nasihat pada fans kookie..
ji hyo pon membawa kookie masuk kedalam rumah nya...fans kookie semua sudah beredar...ji hyo membaringkan kookie di atas katil bilik nya...badan kookie panas... mesti kena demam terkejut... ji hyo mengambil kain basahan dan letak di dahi kookie... baju kookie lembap mungkin sebab berpeluh semasa berlari tadi... dia tak sanggup nak tukarkan tetapi kookie telah meracau...dia menggigil kesejukan...dengan ketidak relaan...ji hyo menanggalkan baju yang dipakai kookie dan gantikan dengan baju T-shirt hitam gambar bts keluaran terbaru...
Oleh kerana kookie masih tak sedarkan diri...ji hyo mengambil peluang untuk memasak bubur ayam dan menonton "Descendant Of The Sun"semasa ji hyo nak menghidang kan bubur... kedengaran bunyi cawan pecah dari tingkat atas...ji hyo berlari ke atas untuk melihat apa yang terjadi...setibanya di bilik ji hyo kelihatan kookie sedang mengutip cebisan cebisan kaca yang pecah...ji hyo terus mendapatkan kookie..." awak...tak per...tak payah bersihkan biar saya bersihkan...awak masih tak sihat..."ji hyo melarang... "tak per...biar saya yang bersihkan sebab saya yang pecahkan..."diorang bertengkar untuk memilih siapa yang nak bersihkan...akhir nya kookie mengalah...
Ji hyo menyuruh kookie baring sementara dia sedang membersihkan cebisan cebisan kaca itu...yang pevah itu adalah cawan kaca kesayangan ji hyo tetapi tak per.. dia lebih pentingkan kookie yang sakit...
YOU ARE READING
We Like Miss Blackie
Romancekookie dari ahli bts telah dikejar oleh fans nya semasa dia hendak membeli cappuchino coffee di xoxo cafe...kookie berlari sehingga lah dia memasuki satu kawasan perumahan...kookie telah berasa sangat penat waktu itu...dia berasa seperti mahu pengsa...