Helin; Gene bir okul için hazırlanma çabasındaydım. Sabah 5'te kalkıp hazırlanma içerisine girdim. Okulumu değişmiştim. Beğenmiyordum.formasını,ortamını,hocalarını falan filan. Forması krem rengi orta boyda bi klasik şort tişörtüde açık yeşil tam bir rezillik. Sonrasında giydim işte. Saçlarımı akşamdan düzleştirmiştim. Salaş bir saç tarzıyla okula gidecektim. Yüzüme hafif bir fontotein ile Hafif bir rimel sürdüm. Daha sonra ayakkabımı giyip dışarı çıktım. Mal gibi servisi bekliyordum. En az 20 dakika.... Servis geldi. Okula girdiğimde sanki herkez abana bakıyormuş gibi bir his vardı. Bundan nefret ediyorum hemde çok . Sınıfa girdim. Herkez ayrı bir kafada.Kimse kimseyi tınlamıyor. En arkada cam kenarında oturuyordum. Aslı çoktan gelmişti. Aslı benim o okulda en iyi arkadaşım. 2mizde aynı okula düşmüştük. 3 sene oluyordu tanışalı. Herkez bağırma çabasında. Egolular resman. Bu okula geldiğimden beri Bora diye bir çocuk bana bakıyordu. Aşağılayıcı bakışlarla bende ona bakıyordum. Ama çocuk çok tatlıydı. Saçları koyu kumral boyu 1.70 civarıydı. Karizma çocuk diyorduk :D . Birde bunun Melih diye bir kankası var. Hep derslere geç kalır ve herzaman azar işitir. Acıyorum ya. Melih'de iyi ve bayağı karizma bir çocuktu. Ama o kumral değildi. Ama çok tatlıydı. Saçları uzun ve gamzeleri vardı. Birazda yapmacıktı işte. Bu huyu beni öldürüyor. Ben bu Bora'dan hoşlanmıştım biraz. Sevmiyordum ama tatlı çocuktu ya. Düşlerim ve umutlarım gibi..
Aslı;
Helin çok tatlı ve güzel bir kızdı. Gerçektende Bora'dan hoşlanıyordu. Bora'da hoş bir çocuktu. Okulda 2-3 tane kendini beğenmiş kızlar vardı. Selin diye bir kız var. O da bizimle birlikte geziyordu. Orta okuldayken onunla aynı okuldaydık üçümüz. Ama Helin nefret duyuyordu ona karşı. Sonra yavaş yavaş sevmeye başladı. Derse girdik matematikti. Üçümüzde hocayı sevmiyorduk. Kendi yaptığı soruları yapamıyordu. Ben nasıl anlayayım ki bu dersi ? . Sıkıntıdan patladım. Telefona mesaj geldi. Eski sevgilimden ''merhaba'' mesajı. Cevap vermedim. Ondan nefret ediyordum artık. Sebepsizce bir ayrılıktı diyemem. Ama o kendini haklı görüyordu. Her buluşmamızda bana ''şu giyimini düzelt'' lafıyla benim gözümden iyice düşüyordu. Ayrılma sebebimiz bu! . Teneffüse 10 dakika kalmıştı. Resmen dakikaları sayıyorum. Hiç sevmiyorum matematiği. derste bizim hakkımızda konuşan Melih ve Bora'nın konuşmalarını yakalayan hoca bunlara bağırdı. Ezdi biraz :D . Acıdım. Aslında hakkımızda konuşmayacaklardı. Çok sinir olduğum şeylerden biri. Helin hakkında konuşuyorlardı. Bora'da Helin'den hoşlanıyormuş Ben Bunu duyunca Helin'e söyledim. Yutkundu ''gerçekten mi ?'' dedi. Bir tebessümle kendini ifade etti. O mutlu olunca bende mutlu oldum. Selin'de Melih'den hoşlanıyor gibiydi. Bu benim düşüncem. Ama hoşlandığını belli etmemeye çalışıyor ama yanılıyordu :D . Gülümsedim kendi kendime ve zil çaldı. Teneffüse girdik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk :)
RomanceHelin; Gene bir okul için hazırlanma çabasındaydım. Sabah 5'te kalkıp hazırlanma içerisine girdim. Okulumu değişmiştim. Beğenmiyordum.formasını,ortamını,hocalarını falan filan. Forması krem rengi orta boyda bi klasik şort tişörtüde açık yeşil tam bi...