1.sztorik

2.7K 35 0
                                    


‎*KE*
Egy nap Harryvel.
Az egyik nap, ülsz a kanapén és a TVt bámulod, amikor becsenget hozzátok Harry, a legjobb barátod, aki történetesen tetszik neked.
Te: Szia Harry!
Harry: Szia. Arra gondoltam, hogy eljönnél e velem valahova?
Te: Persze. Na, és hova megyünk?
Harry: Nem mondom meg. Majd megtudod.
Te: Rendben.
Harry: *beköti a szemed egy kendővel*
Te: Mit csinálsz? Mire a kendő?
Harry: Nem szeretném, ha meglátnád, hogy hova megyünk. Ezért kella kendő.
Amikor megérkeztek arra a bizonyos helyre, leveszi rólad a kendőt. Meglepve látod, hogy a London-eye van előttetek. Félsz, mert egy kicsit tériszonyos vagy, de inkább nem mondod el neki. Amikor már majdnem a legtetején vagytok, kicsit megijedsz, és hozzábújsz. Harry megölel, és a füledbe súgja: Semmi baj, majd én vigyázok rád.
Majd a szemedbe néz, és megcsókol.

*KE*
Niall: Koppkopp ki vagyok? Te: haha Niall Horan!
Niall: Nem talált! A jövőbeli férjed!

*KE*
Reggel forgolódsz a hatalmas francia ágyatokon, és feltűnik valami: nincs melletted senki, akinek neki mehetnél. Egyből fel is kelsz, és csodálkozva látod, hogy Niall sehol...de még egy levelet sem hagyott. Kicsit rosszul esik, mert ma van a 3. évfordulótok. Szomorúan cammogsz le a konyhába reggelit csinálni. Miközben eszel, jön egy SMS-ed, Niall-től, és ez áll benne: Szia hercegnőm! Remélem nem keltél fel, mikor elmentem. Sajnos behívtak a stúdióba, és csak este érek haza. Menj vásárolni a barátnőiddel, vagy valami(hogy ne unatkozz). Csókol: Niall.
Kicsit örülsz, hogy írt, de el is szomorodsz. Elfelejtette volna az évfordulótokat.? Lehet - gondolod magadban.
Felhívod a barátnőidet, és megbeszéltek egy találkozót 2 óra múlva a plázánál. Gyorsan összekapod magad, hívsz egy taxit, és elmész a plázába.
Este 9-re érsz haza. Mikor belépsz, csak egy gyertya ég a lépcsőn. Elindulsz felé, majd megpillantasz egy levelet is mellette. Benne ez áll: Szia szépségem! Eléggé elfáradtam, lefeküdtem aludni. Szeretlek, Niall.
Halkan felmész a lépcsőn, és belépsz a sötét hálószobába. Ott is halkan lépkedsz, hogy ne keltsd fel őt. Ekkor viszont meghallasz egy ismerős dallamot, egy gitáron. Megfordulsz, és látod Niall-t, aki elkezdte gitározni a Little things-et. Te odafutsz hozzá, aki erre abba hagyja a dalt, felkap, megpörget, majd megcsókol.
Ugye azt hitted, elfelejtettem?-kérdezte.
Mit, édes?-kérdezed meglepődve.
Az évfordulónkat, hercegnőm! De nem így van!-mosolyog rád.
Nagyon szeretlek Niall, ugye tudod.?
Én is téged!-ismét megcsókol, majd odaad egy dobozt.
Te kinyitod, és látod, hogy egy gyönyörű nyakláncot kaptál. Majd te is odaadod az ajándékát, egy gitárpengetőt. Eljátszik neked még jó pár dalt. Majd elalszotok egymás karjaiban. :))

*KE*
Coldplay koncerten vagy a pasiddal Harryvel, akivel már régóta együtt vagytok. A koncerten jól elvagytok, látszik, hogy nagyon szeretitek egymást.
Harry:Mit szólnál holnap este 7-kor egy vacsihoz? Kérdeznék valami fontosat..
Te:Rendben. Akkor holnap.
Majd hazavisz és az ajtóban csókkal köszöntök el.
*másnap este*
Te:Nos, tegnap este azt mondtad, hogy valami fontosat szeretnél kérdezni.
Harry:Igaz.
Majd eléd térdel és elővesz egy kis dobozt.
Harry:*te neved*! Hozzám jössz feleségül?
Te:Igen!

*KE*
Louissal kiskorotok óta legjobb barátok vagytok és vele mész Londonba is. Egyik nap elmentek a London Eye-hoz. Amikor a legtetejére értek Louis hirtelen magához ránt és megcsókol.
Te:Ez mi volt? :0
Louis:Bocsi, csak tudod a London Eye, meg a gyönyörű hajad és a mosolyod és a látvány és...
De nem tudja befejezni, mert te ismét megcsókolod.
Louis:Hmm. Jó módszer.

*KE*
A suliban nagyon megtetszett neked egy srác,Harry.Mostanra már nagyon jó barátok vagytok,de te úgy érzed,hogy 100%-ban csak barátságot akar,neked viszont nagyon tetszik.
Egyik este közösen mentek el bulizni,de úgy látod Harryn,hogy rossz kedve van.Többször is rákérdezel,hogy mi a baja,de állandóan csak rávágja,hogy semmi.Végülis nem zaklatod tovább,kicsit otthagyod egyedül.
Egy óra múlva visszamész,és ugyanolyan rossz kedvvel ül a pultnál.Odamész.
Te:Harry,most már mondd el,hogy mi a bajod,mert elegem van!
Harry:Igazán tudni akarod?-mondja kicsit idegesen.
Te:Igen!
Harry:Nem veszed észre?!
Te:Mit?
Harry:Azt,hogy szerelmes vagyok beléd.
Te:Mi??
Harry:Hát igen,de már komolyan nem tudom mit csináljak.Nyilvánvalóan te csak barátságot akarsz.
*megcsókolod*
Te:Nem!Én ugyanígy érzek,pontosan ugyanígy.
Harry:Komolyan?
Te:Igen-mosolyogsz.
*Harry elmosolyodik és megcsókol*

One Direction Ke* Story's (HUN)Where stories live. Discover now