vertrouwen

46 2 0
                                    

ik ben jullie echt dankbaar voor het lezen van mijn boek/dagboek ik zal graag meer over jullie te weten komen waarbij ik mijn verhalen baseer op jullie gebeurtenissen

Vertrouwen
krijg je moeilijk raak je snel kwijt. dat denk jij. vertrouwen ,van wie je het ook krijgt. het blijft in je hoofd als een goed gevoel, veilig gevoel. maar nee mijn vader zegt altijd vertrouw niemand zelfs je eigen vader niet. de persoon wie nog naast je veilig kan laten voelen is de gene die elke seconde naar je uitkijkt. vragen naar veiligheid is moelijk. waarom? denk is even na jij bent de persoon die iets wilt bereiken. jij bent de persoon die een doel heeft. bv je wilt afvallen je geeft je zelf de hoop om gezond te eten en een mooie figuur zal krijgen, maar je hebt niet door dat jij je zelf voor de maling neemt je kan het echt waar maar het maakt niet uit of je het bereikt . de punt is dat je je woorden na komt. je geeft iemand een belofte kan jij mij 100% de vertrouwen geven dat jij je belofte nakomt. Ja? Ja bewijs mij het dan maar. mijn moeder zei altijd ' meid ga niet je dromen onmogelijk maken je weet dat het hart brekent zal worden als je het niet haalt want weetje realitiet is niet wat op de tv gebeurt maar wat jij nu doet' ' wil jij echt iets halen kleine stappen nemen, ik help je er wel bij als je dat fijn vindt' altijd me moeder die me instruerde altijd . maar wat zij duidelijk maakte was de waarheid . ik moest niet de vertrouwen hebben in de toekomst die kon ook mij uitlachen. recht in mijn gezicht, want ik ben bang van de toekomst wat er van mij zal temoet komen.
duidelijk?
niet begrijpen wat er op je te wachten staat

ik heb hier geen woorden voor. ik ben veel bedrogen door vriendinnen. en heb er een lesje van geleert maar toch wees gewoon je zelf en vertrouw niemand
ps love you

The quiet scares me' cause it screams the truth'
xPINK

xxxxpinguin

My fantasy worldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu