Bölüm - 7

36 4 6
                                    

LÜTFEN rica ediyorum vote ve yorumlayın zor değil  sizi seviyorum x x

OMG OMG OMG  WTF ?!?!?!? Nerden çıktı lan  bu göt kafalılar  ?? Bize sırıtan bir piç ve 1 numara bir sürtük vardı karşımızda (piç=Cody  sürtük=Jessica)

Herkesten önce kendime geldim . 

"Şunlara bakmayı hemen kesin yoksa bugün yüzmem çeker giderim !!" diye tısladım .

"Tamam tamam bakmam ama jessicaya baksana kızda ne fizik varmış "  deyince PİSLİK JUSTİN 

"Tamam ya ben gidiyorum hatta sen jessicayla sevgili falan da ol bizim evde kalırsınız kız sana ölüyö zaaten " dedim ve arkamı dönüp hızla yürümeye başladım.

"Ebruu ebruu lütfen lütfen bebeğim seni kızdırmak için bir an önce şu elbiseden kurtul diye söyledim prenses " dedi kocaman bir gülümsemeyle dedi ve beni kucaklayıp denize doğru koşmaya başladı . (elbise multimedyada)

"Yooo  Justin lütfen lütfen hayır  atma böyle İMDAAAATT " vee denizdeyim ...............................................

"Sana bunu ödeticem " dedeim ve onu suya çektim  ve üstüme düştü denizde dudakların değmesi an meselesiydi fakat ben ben salak beyinsiz varlık kendini sola çeekip yüzdü :S Sövün bana !!!!

Denizden çıktım aynen elbise var  kendimi kuruttum gözlüğü çıkardım sonra ELBİSEYİ HELE ŞÜKÜR ÇIKARTABİLDİM . 

Justin gözlerini kocaman açtı "Ben tam bir  bok kafalıyım böyle bir vücüt varken o sürtük " deiyp yüzünü ekşitti sonra yanıma geldi kulağıma eğilip "Biz arkadaştan öteyiz prenses bunu sende biliyorsun değilmi ? "         oh shit  WTF ?  nerden çıktı lan bu ?

ARKADAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin