Fakt číslo 1.
Když si pšíknete tak se vám zastavý všechny orgány v těle včetně srdce.
Fakt číslo 2.
Pšíknutí může způsobit infarkt, můžete ochrnout a nebo vám může téct krev do mozku
Fakt číslo 3.
Když si chcete pšíknout a zadržíte si pusu i noc tam vám to půjde ušima a můžou vám prasknout ušní bubínky
Fakt číslo 4.
Bylo zkoumánk 546/7 (teď přesně nevím) lidí, aby se dokázalo, že když si pšíknete může to ledacost prozradit o vás.
Fakt číslo 5.
Kdo kýchá velmi hlasitě a zřetelně, je dravý, aktivní, rychlý, rozhodný, výkonný, nekomplikovaný a puntičkář. Chce mít všechno hned, což vede k tomu, že věci někdy uspěchá. Jde o typického vůdce. Nerad se spoléhá na druhé. Vyhledává činnosti, při nichž vydá přebytek své energie.
Fakt číslo 6.
Osoba s velkým nadšením kýchání prožívá; klidně tak učiní i pětkrát za sebou a má ještě veselé průpovídky. Je charizmatická, společenská a umí motivovat ostatní; má skvělou představivost. Cení si přátelství, je spontánní a optimistická. Někdy však může jít o manipulátora.
Fakt číslo 7.
Zakrývá si tvář kapesníkem nebo dlaněmi, ještě než kýchání přijde. Je precizní a opatrný. Vždy si předem rozmyslí, co řekne, a vidí chyby, které druzí nevidí. Má dobrý názor na věc, ale málokdy ho vysloví. Má rád situace, jež ho nutí přemýšlet. Okolí může lézt na nervy svou přesností a někdy působí jako „suchý morous".
Fakt číslo 8.
Kýchá sám, otočený od většiny lidí. Je velmi vřelý, ochotný, podporuje druhé a pečuje o ně. Nejdůležitější jsou pro něj dobré vztahy s ostatními (někdy do nich ale investuje příliš mnoho a okolí má tendenci jeho dobrotu zneužívat). Nesnáší konflikty. Je dobrý posluchač.
Fakt číslo 9.
Při kýchání nám vzduch a bakterie z pusy jdou 160-170 km/h
---------------
Tákže to by bylo pro dnešek zaťím všechno. Doufám, že se vám to líbilo pokud ano zanechte like pokud ne napište do komentáře co se vám nelíbilo a můžete tam napsat jaký typ jste vy :)
ČTEŠ
Fakta
RandomAhoj všichni sem budu psát různá fakta, která budou více rozšířená o určitém tématu. Doufám, že se vám bude líbit a zatím čau! Děkuji za cover - @little_me78