Muži část 2. (Vtipné)

171 12 1
                                    

Ahoj všichni. Chci vás jen upozornit, že tohle musíte brát s humorem a ne vážně ( né všechny jsou vtipné).
Děkuji za pochopení.

Fakt číslo 1.

Muži, kteří mají propíchnuté ucho, jsou lépe připraveni na manželství. Prožili bolest a koupili šperk.

Fakt číslo 2.

Svatba s rozvedeným mužem je ekologická. Na světě je více žen než mužů, proto se vyplatí recyklovat.

Fakt číslo 3.

Když jim začnou vypadávat vlasy, maskují to nejprve nevhodnou čepicí.

Fakt číslo 4.

Muži mají vyšší teplotu než ženy, proto tak krásně hřejí během chlaných nocí.

Fakt číslo 5.

Pokud vám k večeři připravuje salát a najdete v něm více než 3 druhy zeleniny - myslí to s vámi opravdu vážně.

Fakt číslo 6.

okud říká: „Zavolám ti!“ a neudělá to, nezapomněl, neztratil vaše číslo, nic se mu nestalo, prostě vám zavolat nechce.

Fakt číslo 7.

 Když se chcete rychle zbavit muže, řekněte mu, že s ním chcete mít hromadu děti a obrovskou svatbu.

Fakt číslo 8.

Když jsou čtyři a více mužů spolu, mluví o sportu. Když je spolu čtyři a více žen, mluví o mužích.

Fakt číslo 9.

Neberou oblečení tak vážně. Většinou se vám nestane, aby vás hnal z večírku, protože další muž má černý oblek.

Fakt číslo 10.

Všichni muži nenávidí větu: ,,Musíme si promluvit!"

FaktaKde žijí příběhy. Začni objevovat