Parti bitene kadar demiri görmedim iyi ki görmedim hala kendini toparlayamıyorum demir beni öpmüştü kendi isteğiyle hemde bu benim havalara uçmama eskiden yeterdi ama artık olmaz bugün şirkette ilk günüm üzerime sırtı acık kot elbisemi giydin ayakkabı olarak ten rengi sitilettolarımla tam oldu saçlarımı salaş örüp yan tarafa attım aynaya dönünce sırtımdaki melek kanatları dövmelerim çok güzel görünüyordu evet dudağımada sadece kırmızı bir sürdüm işte hazırdım artık herkes benim kim olduğumu anlıyacaktı..
siyah spor arabamla şirketin önünde durunca biraz arabada durdum ve kendini hazırladım ben yaparım ben güçlüyüm diyip kendimi arabadan dışarı attım derin nefes alıp şirkete girdim herkesin gözü üzerimdeydi ve bu beni biraz rahatsız etti hızla asansöre ilerleyip 20.kata bastım ewet başlıyoruz asansör durunca hemen çıktım ve toplantı odasına ilerlemeye başladım beni gören çalısanlar ayaga kalkıp selam veriyordu toplantı odasına varınca kapıyı çalmadan içeri girdim beni gören çalışanlar ayaga kalktı babam ve demir oturmaya devam ediyordu demir şirketimizin ortağıydı zaten onunla karşılaşacağımı biliyordum ama yinede heyecanlanmadan edemedim.
babam kalkıp bana sarıldı
-hoşgeldin güzel kızım dedi
-hoşbuldum babaların en yakışıklısı
babam çalışanlara dönüp bundan sonra benim yerimi kızım devralıyor onlada aynı özenle çalışacağınızı düşünüyorum toplantı bitmiştir dedi demire döndüğümde gözgöze geldik kafamı çevirdim babamla odadan çıkarken demirde çıkıyordu babam gel kahve içelim desede işi olduğunu söyleyip uzaklaştı yanımızdan ..
acaba ne işi var diyen iç sesimi susturup babamı takip ettim odaya varınca kahve istedi ve konuşmaya başladı,
-seni çok seviyorum kızım sana sonsuz güveniyorum yüzümü kara çıkarmayacağından eminim dedi ama bilmen gereken şeyler var diyip sustu
-sorun ne baba
o sırada kahvelerimiz geldi sekreter bırakıp çıkarken babam konuşmaya devam etti
-sen yokken bir dönem çok sıkıntı çektik batmak üzereydik ve ecenin ailesine yüzde 10 hisse devrettim
-yani ece de burda olacak dedim babam çenesini sıvazlayıp
-evet kızın insan kaynakları müdürü olarak iki yıldır bizimle çalışıyor dedi
-anladım...
bu hiç iyi olmamıştı onu her gün görmeye katlanamazdım bu çok fazlaydı ama yapacak bir şey yok katlanacağım..
babamla vedalaşıp şirketten çıkarken ece ve demirle karşılaştım iti an çomağı hazırla dedikleri bu yani demirin işim var dediği ecemiydi?
ece bana bakıp sırıtarak
-çalışmaya başlıyormuşsun dedi
-evet öyle oldu diyip yoluma devam ettim demire bakmamıştım bile eğer onlar birlikteyse benim bir daha demirle işim olmazdı ecenin bana yaptıklarına rağmen ben ona bunu yapamazdım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadım.
General Fiction6 yıl geçmişti ben artık o küçük kız Değildim... Ona olan aşkım yıllar geçtikçe daha da büyümüştü sanki. Beni hep hor gören her zaman dalga geçen birine nasıl aşık olmuştum.. En kötüsüde ben onu bu kadar masum severken onun beni sevmeyişinin verdiğ...