Capitolul 2-Eroul meu

136 10 3
                                    

Cine sunt eu?Fata lui Anne si Max Morgan.Sunt o fata simpla,care stie ce inseamna sa nu ai un tata,o fata care vrea sa fie tare,dar nu poate.Poate daca ar veni un print pe calul sau alb ar fi mai usor sa uiti...

Suntem in drum spre orasul visurilor mele,dar acel entuziasm nu este prezent,cum ar trebui sa fie.Inca 10 minute pana ajungem..sunt sigura ca Vicky e de 10 ori mai entuziasmata decat mine,dar ce pot face?Asta sunt eu...nu ma pot schimba nicidecum.

Am ajuns in orasul numit Londra si imediat ce coboram in aeroport prietena mea imi sare in brate.Cum sa nu iubesti o asemenea persoana?Chiar daca tatal ei nu mai este,ea continua sa fie fericita cu gandul ca el este mereu langa ea,o urmareste la orice pas.As vrea ca si eu sa pot fi ca ea,dar mai am nevoie de timp...

Urcam in masina si plecam spre casa...O casa mare,cu un decor specific lor.Din cauza oboseli,eu urc la etaj pentru a merge in camera pe care Vicky mi-a prezentato ca fiind a mea...Era la doi pasi de camera ei.Fata aceasta ma uimeste pe zi ce trece..O camera alba,cu perdele,covor si mobila albastre.Camera asta ma inspira.Dupa cateva vorbe,dupa ce am terminat de despachetat,Vicky paraseste camera.Raman singura si imi iau colantii care se muleaza perfect si un tricou larg.Ma pun in pat si adorm imediat.Dupa vreo doua ore tresar si merg spre dulap.Imi iau o pereche de blugi si un pulover si parasesc casa fara sa stiu ce fac.Traversez cateva strazi fara sa stiu ca ma indepartez.Dintr-o data doua faruri vin zburand spre mine..s-a terminat,aceasta a fost toata viata mea...Mama te iubesc, Vicky imi va fi dor de tine...Tata,vin!Doua maini puternice ma strang si ma trag in spate...Cad pe acea persoana...nu imi dau seama ce se intampla...Mi-am vazut moartea cu ochii..dar aceasta persoana m-a salvat..Dar cine este aceasta ?Cu siguranta Eroul meu..Ma ajuta sa ma ridic..Pare o persoana rea,egoista si rece..dar imi dau seama ca aparentele inseala...

-Esti bine?

-D..Da..cred..

-Zayn,Zayn Malik,salvatorul tau!spune si ranjeste usor

-Alee,Alexia...

-Prefer Alex.Suna mai bine.

-Multumesc de ajutor,spun si dau sa plec,dar acesta ma prinde de incheietura si isi readuce ranjetul pe fata.

-Ce cauti tu noaptea pe drumuri?Unei fete bune ca si tine ii se poate intampla orice...Si nu ma refer la accidente..sper ca intelegi la ce ma refer.

-Buna ii spui la mata!

-Auzi,auzi..Atunci sexy..e mai bine?Asa...de unde sti ca nu te-as fura si ti-as face...sti tu ce..

-Hai,pa!

-Ba nu...spune trangandu-ma de talie mai aproape de abdomenul perfect sculptat

-Eu nu-s curva ta,ai inteles?

-Oop..avem limbaj licentios...Cine a spus ca esti curva mea?Le gasesc pe astea oriunde..

-Atunci ce faci acum?

-Te protejez!

-De cine?spun sarcastica

-De vant!spune mai sarcastic si incepem sa radem amandoi.

Be my hero,please(Z.M)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum