Oskuld

8K 10 1
                                    

Skolan hade precis slutat. Det var en fredag och snart sommarlov. Jag och Oskar slutade samtidigt. Jag och Oskar några andra från hand klass stack till skateparken. Inte för att någon av oss kunde åka särskilt bra men det var ett kul ställe att träffas på.
Vi stannade ett tag och sen ville de andra gå hem.
Jag och Oskar bodde och Samma håll så vi gick den sista biten tillsammans. När vi kom till hans hus frågade han om jag ville följa med in. Hans föräldrar var inte hemma.
Vi gick in och satt och pratade. På kvällen lagade vi middag och kollade på film.
Vi gick till hans rum för att gå och lägga oss.
Han frågade om det var Okej att vi sov i samma säng och såklart svarade jag ja, han var ju skitsnygg och inte otrevlig direkt.
Hand säng var bara 190 cm så det blev ganska trång. Vi båda sov i bara underkläderna. Jag lutade mitt huvud mot hans varma bröstkorg. Hans hår letade sig ner under täcket. Han la sin hand på min rygg.
Vi tittade på varandra och började kyssas. Han hamnade ovanpå mig. Han visste att jag var oskuld och jag visste att han inte var det.
'Vill du göra det' frågade han med världens sexigaste röst. Jag fortsatte kyssa honom till svar.
Han knäppte upp min bh och tog av mina trosor. Han hade redan tagit av sig kalsongerna. Långsamt kände jag hans kuk åka in i mig. Ont som fan gjorde det.
Han knullade mig snabbare och hårdare.
Jag önskade att han aldrig sluta.
Han drog ut den och jag började suga av honom
Tillslut kom han. Över hela mina bröst och i min mun. Jag svalde det.

Sen somnade vi. P

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'Sagor' om sex (om du e kåt)Where stories live. Discover now