Nominowała mnie SpringFoxy_
Więc...zaczynamy!1.Gdy byłam mała zaczęłam płakać w autobusie ponieważ nie skasowałam biletu ~~
2.Gdy byłam mała a moja mama myła okna to chciałam jej pomóc i zaczęłam myć okna jogurtem~~
3.Kiedyś moją siostra zjadla Loda nie płacąc za niego.. Później musiałam za niego zapłacić..~~
4.Jak byłam w przedszkolu powiedziałam glosno "cholera" później miałam kłopoty.. ~~
5.Gdy moja mama kupiła mi rybkę do akwarium zaczęłam płakać bo myślałam że mnie zje..~~
6.Jak miałam 5 lat i byłam nad jeziorem popłynęły do mnie rybki a ja zaczęłam krzyczeć i płakać bo myślałam że to piranie ~~
7.Kiedyś zadzwoniłam do sąsiadki ponieważ spalilam szmatkę w kuchni~~
8.Gdy był piątek 13-tego poszłam z koleżanką na lody..później na moje lody nasral gołąb ~~
9.Gdy jadlam pomidorowke.. Wylalam ja na mojego tatę...~~
10.Gdy jadlam obiad w szkole podeszlam do nauczycielki i zrzygalam jej się na buty... Miałam ochrzan później.. ~~
11.Gdy byłam u cioci wywalilam się na schodach.. ~~
12.Jak byłam w Szwecji i jakiś chłopak zaczął do mnie gadac po szwedzku zaczęłam na niego wyzywac...~~
Ja nominuje:
WiktoriaBucket66
Misio_Panda
_Boniacz_Artist
_Rebbelsiou_
_ToyJula_
AgaBielska
Arbuzkowa_AlaI to wszystko...
Do nexta!
Ciau~
~KamaTrap