Cast : -Jungkook
- Viola
- you'll find by yourself
Genre : you'll find by yourself;)
Rated : T. / P-G : 13 .
WARNING : Cerita ini membuat anda jatuh cinta kepada jungkook/gg. Jangan mencuri cerita ini karna cerita ini ga bermutu. Dan terakhir jan siders ye . Vomment gitu. Wkwk.gg.Disclaimer : cast disini punya orang tua mereka sama fans mereka *lirik jungkook*. Author cuman minjem nama doang. Nanti dibalikin kok tenang ae.
-__-[]
Jungkook PoV
Anjir lah. Gini ye rasanya diputusin. Kaga ada manis manisnye. Oh iye lupa nama gue jungkook. Kim jungkook panjangnye. Gue keturunan korea emang. Tapi tenang gue lancar bahasa indo kok. Sekarang ye mungkin gue kena karma karna sering ngeboongin cewek. Yah tadi pas gue lagi dinner ama sahabat gue tiba tiba cewek gue dateng numpahin air kebadan gue terus minta putus eh gue belom jawab die malah pergi. Kan malu gue. Masa ganteng kek gini malah disiram air. Yaudah karna malu gue balik ae. Terus, Sekarang ini gue lagi dimobil nganterin sahabat gue pulang. Sahabat gue ini cewek lho. Seksi lagi. Sayang ae dia make kacamata padahal matanya bagus. Eh tapi gapapadeh. Dia bakalan lepas kacamata kalo gue suruh. Cuman kalo gue suruh.
"Ngapain lu senyum senyum sendiri? Sambil lirik gue lagi" kata die sewot.
"Hemeh. Geer amat lu. Siapa juga yang lirik elu. Gue liat jalanan yang disebelah lu kali" jawab gue pake muka datar.
"Halah kaga usah ngeles lagi nyedh kek bajaj ae lu ngeles. Lu lagi lamun jorok ye. Ngaku ae lu." Ya Allah dosa ape gua punya sahabat kek gini.
"Terserah lah." Terus kita diem dieman. Yah baguslah daripada kek tadi. Kita diem sampe rumah die.
"Eh nyedh dah nyampe. Woy tu-"gue ga lanjutin kata kata gue pas liat ternyata die udeh tidur. Kaga masalah sih kalo die tidur. Yang jadi masalah kancing die kebuka dua bro. Goda iman amat sih nih anak. Ah bomatla bangunin ae.
"Woy saur woy bangun" gue bangunin sambil guncangin badannye pelan.
"....." die kaga bergeming. Anjirlah udeh dialam mimpi roman romannye.
"Woy woy bangun kali. Lu mau gue gendong? Bilang ae." Kata gue sambil goncangin badannye lebih keras.
"Nghh udeh sampe?" tanya die polos. Ada golok ga? Pen gue bacok die.
"Udeh."jawab gue sewot. Keselah gile gue bangunin die cape cape eh die malah gitu.
"Oh." Terus die rapiin rambut die ama baju die.
"Turun lu nyedh." Suruh gue.
"Sabar njing. Jadi orang kaga sabaran amat sih lu" marah die. Lha kenapa die lebih galak? Inipan mobil gue.
Galama die turun.
"Hati hati ye. Awas mati."canda gue. Yang dibales muka datar. Hahahaha.Langsung ae gapake nunggu lama lagi gue balik. Ngebut cuy. Kapan lagi mamerin kecepatan ni mobil kan? Kalo siang macetnye ganahan nah mumpung malem yekan? Hahaha.
Galama gue sampe di apartemen gue. Gue markirin ni mobil kesayangan terus gue jalan ke kamar apartemen gue. Lu pen nanya kenapa gue tinggal di apartemen? Sendirian lagi.(Author: gaaak. *ditimpuk sendal*)
Jadi gini ceritanya waktu itu pernah ada imigrasi gitu nah keluarga gue ternyata kena jadi mereka dikembalikan ke asalnye (re: korea). Nah karna gue lahir disini gue kaga dikembalikan jadilah gue kek gini. Itu juga ceritanya pas gue masih smp. Nah sekarang pan gue udeh kuliah jadi itu udeh lamaaa banget.hahaha.
Eh masa gue ketawa kayak tadi diliatin ama mba mba receptionist kan tai. Langsung ae dah gue buru buru kekamar gue terus masuk ama ngunci pintu..
Ahh tbc dulu ya.
Janji second part lebih panjang
Inget vomment ya.