Plecarea

143 6 2
                                    

Chun Chee:Yuki , trezeștete. Yuki , Yuki haide. Vom pierde avionul.

Yuki:Imediat mami.*somnoroasă*

Chun Chee:Nu sunt mama ta. Haide , doamna Park a făcut clătite.

Yuki:Clătite? Imi aduci și mie , te rog?

Chun Chee:Nu , Yuki. Nu mai ai 2 ani ca să iți aducă mama ta mâncare la pat.

Yuki:Haide , te rog. *făcând față de cățeluș trist*

Chun Chee:Daca îți faci duș , te îmbraci și te aranjezi.

Yuki:Ok , ok.

Yuki pov.
Mă dau jos din pat somnoroasă și mă duc să îmi fac rutina de dimineață. Dau drumul apei , apoi intru în cabina de duș. Simt cum corpul meu e foarte relaxat și e așa de plăcut. Stau în cadă în jur de douăzeci de minute. Ies din cadă , ma usuc și apoi ma îmbrac cu ceva lejer. Mi-am luat o pereche de blugi negri cu talie înaltă , un maiou alb pe care scria "Oppa" și tenișii mei albaștrii. Am coborât jos și m-am dus direct la clătite. Am luat o gură mică să văd dacă sunt cu Nutella.

Eu:Clătitele sunt așa de bune mamă. Saranghae eomma!

Mama:Saranghae!

Eu:Unnie unde este?

Chun Chee pov.
Mă duc să o trezesc pe Yuki pentru că astăzi plecam in Coreea de Sud. De când eram mică vroiam să merg în Coreea de Sud. E țara mea preferata. Îmi place tot ce este legat de Coreea de Sud , mai ales trupele. Am auzit de Kpop la vârsta de 7 ani , iar Yuki la vârsta de 8 ani. Abia aștept să ajung. În fine , mai sunt doar câteva ore. Acum trebuie să mă pregătesc. Îmi fac duș , apoi mă duc să mă îmbrac și cobor jos. Am auzit-o pe Yuki zicând "Unnie unde este?"

Eu:Sunt aici*coborând scările*

Yuki:Ești gata?

Eu:Da , haide să ne luam geamantanele de sus din cameră.

Yuki:Haide.

Autoarea povestește
Chun Chee și Yuki s-au dus sa ia bagajele , au luat-o în brațe pe doamna Park și apoi au plecat.
Este ora 8:20 , iar fetele au avionul la ora 9:00.

...

Yuki:Am ajuns în sfarșit la aeroport. Cât e ceasul?

Chun Chee:Este 8:50. Haide să mergem în avion.*luând-o de mână*

Yuki:Ok.

Au mers in avion , iar bagajele le-au băgat în portbagajul avionului. S-au așezat una lângă alta, iar Chun Chee a adormit.
Yuki a început să asculte muzica , citind cărți de pe Wattpad.

......

Fetele au coborât din avion , mergând pe jos pana la un hotel apropiat.

Yuki pov.

Am coborât din avion și din ne atenție am dat peste un băiat cu mască pe față. M-am dezechilibrat și am căzut jos pe cimentul rece.

Eu:Scu-scuze , nu a-am vrut.*lăsându-mi capul în jos*

X:Nu este vina ta , eu trebuia să mă uit pe unde merg.

Vocea asta îmi pare foarte , foarte cunoscută. Seamănă cu vocea lui Jimin , dat nu cred că este el.

Eu:Imi cer scuze încă o dată.

Am plecat de acolo foarte rușinată. Trebuia să ma uit eu numai în telefon! Ce dusă sunt.
Am ajuns în sfârșit acasă și m-am aruncat în pat gândindu-mă la baiatul peste care am dat. De ce sunt așa de neatentă? S-o fi supărat pe mine? Of.. Sper să nu îl mai vâd prea curând.
Am coborât la bucătărie pentru a mânca. Îmi e atât de foame. Ugh... Îmi ghiorăie stomacul.

....

Am mâncat kimiki și am băut un pahar de Soju. M-a luat puțin amețeala dar în rest totul era bine. Am mai stat 30 de minute în pat , apoi m-am dus să mă plimb pentru a lua o gură de aer.

Chun Chee pov

Am despachetat hainele și le-am pus în șifonoer. Mi-am facut un duș scurt , iar apoi m-am trântit în pat și am dat drumul televizorului. Mă uit în jur de două ore și după aceea mă duc în camera lui Unnie. Bat ușor la ușa*poate doarme* și intru. Ce? De ce nu e în camera? Unde s-a dus? Dacă a pățit ceva? Aigoo , am dat de belea.

Ma plimbam de colo-colo cu mainile în cap. Am sunat-o de 10-15 ori si ea nu a raspuns nici macar unui apel. Aish , ce ma fac? Lasa...Vine ea.
Intr-un final renunt si ma duc sa imi fac ceva de mancare. Mi-am facut o salata de legume pe care am mancat-o cu pofta.
Ce naiba? Cine bate la usa? Ia stai... O fi Unnie. Ma duc sa deschid usa si cand vad cine e dau sa inchid repede usa , dar mi-o ia inainte si nu ma lasa sa inchid usa.

..................

E noua mea carte. Sper sa va placa. Am muncit mult la ea. Voi publica un capitol pe saptamana! Pupici😘😘

#1) Cum ati descoperit Kpop-ul?

Eu ma uitam la Waveya si am vazut melodi BTS-Dope , am cautat-o si apoi am promis ca aceea v-a fi trupa mea preferata de acum in colo.
Da.. Nu prea imi mai place acum trupa BTS. Glumesc ! O ador!

Astept comentarii👇👇👇👇👇

Astept comentarii👇👇👇👇👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O nouă viață (EXO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum