Ma duc nervos la director si trag brutal de usa. Ma pun pe scaun si dau cu pumnul in birou.
Eu: Imi puteti spune si mie de ce facem 3 ore de antrenament? *cu un ton foarte nervos*
Directorul: Putem rezolva problema asta. Nu te mai enerva asa de rau!
Eu:Cum sa nu ma enervez? Nu pot sa nu ma enervez cand facem antrenament peste program! M-am saturat. Nu mai suport! Toata cearta , obligatiile , agresiunile. Cum ma ajuti tu pe mine obligandu-ma si agresandu-ma?
Directorul: Cand te-am obligat si agresat eu?*cu un ton nervos*
Eu: La fiecare antrenament. Si sa iti amintesc ce mi-ai facut ieri?
Directorul: Stiu prea bine ce am facut ieri. Nu trebuie sa imi amintesti tu!
Eu:Vezi cat de prost esti? Cum dracu am putut accepta un director ca tine? Mai bine ma duceam la Big Hit!
Directorul: Du-te dracu!*dandu-mi o palma*
Eu:Ai dat in mine? Din nou?*inclestandu-si pumnul*
Directorul:Probleme?
In urmatoarea secunda, pumnul meu a facut contact cu fata lui. I-am dat chiar bine.
Iau contractul cu semnatura si aprobarea mea la companie si le rup in fata lui.
Eu:Asta se intampla daca te pui cu mine!*trantind usa*
Ma duc sa imi iau geaca si trec nepasator pe langa baieti. Tot se auzeau strigate ce mi le adresau mie , dar nu am vrut sa raspund din cauza nervilor.
***
Ajung acasa si intru pe usa trantind-o dupa. Se aud niste pasi venind rapid spre mine de pe scari. Trebuia sa ma astept ca sunt Chen si Xiumin.Ma intorc brusc si spun:
Eu:Ce vreti? Va mai tineti mult dupa mine?*cu un ton putin calm*
Chen:Frate , vroiam doar sa vad ce ati facut azi la companie...
Eu:E-eu.. Nu mai sunt in trupa*umpic dezamagit*... Eh.. Dar asta e.. Ma duc la JellyFish sau BigHit
Chen: Poftim? Cum adica nu mai esti in trupa? Esti sanatos la minte?
Eu:Da , sunt. Mi-am dat seama ca nu trebuie sa fiu bataia lui de joc. M-a adresat fizic si verbal , crezi ca mai trebuia sa mai stau acolo?*usor , usor enervandu-ma*
Chen:Cum adica " M-a adresat fizic si verbal? "
A dat in tine cu adevarat?Eu:Da! Asa imi face de fiecare data si ma punea sa fur diferite obiecte din alte birouri. Iti dai seama cat de handicapat este?
Chen:Cum adica? Ce fel de obiecte?
Eu:Documente , bani si alte chestii..
Chen:Oh gash.. Are bani de se duce in toata lumea si te pune pe tine sa furi bani? Si documente de ce dracu te punea sa furi?
Eu:Sa le modifice.. Posibil..
Intre timp fetele stateau acasa plictisite.
Yuki pov
Eu:Chun Cheee , mi-a pierit pofta de a ma uita la TV! Ma duc sa ma plimb pe afara..
Chun Chee:Nu! Este ora 20:45 plus ca e intuneric afara.*pe un ton nu prea placut*
Eu:Bine.. Dar ce vom face ca sa nu ne mai plictisim?
Chun Chee:Ce ar fi sa il sunam pe Sehun sa vina cu cei din trupa sau macar cativa dintre ei sa be uitam la un film?
Eu:Chiar ar fi o idee buna.
Il sun le Sehun si in a doua secunda a si raspuns.Convorbire telefonica
Eu:Heei , Sehun?
Sehun:Da?
Eu:Sunt Yuki , poti veni la noi cu trupa , sau... Macar cativa dintre ei la mine si Chun Chee acasa? Ne-am cam plictisit si am vrea sa ne uitam la un film cu voi. Ce ziceti?Sehun:Suna bine! Stai sa vad care vin. Ok?
Eu:Ok.
Dupa cateva minute...
Sehun:Vom veni. Dar.. Kris si Chen nu vor sa vina.
Eu:E ok. Puteti veni doar voi.
Sehun:Ok. Cam in 15-20 de minute vom ajunge.
Eu:Bine. Pa,pa😘
Sehun:Ok , Pa,pa!😘
Incheiere telefonica
Eu:Au spus ca vin. Dar Chen si Kris raman acasa.
Chun Chee:Ok.*oftand*
Eu:Iti place de unul dintre ei?
Chun Chee:Mda.. Imi cam place de Kris... Dar.. El nu cred ca ma place...*lasand capul in jos*
Eu:Chun , el e un idol. Crezi ca s-ar uita vre unul la noi , niste fete normale?
Chun Chee:Este posibil. Multi idoli s-au indragostit de niste fete normale.
Eu:Asta e adevarat. Dar acele fete sunt coreence. Noi suntem romance.
Chun Ched:Da.. Asta e adevarat. Dar noi nu suntem chiar asa urate... Suntem mult mai frumoase ca unele coreence..
Eu:Da. Dar nu cred ca se vor indragosti de noi..
In fine... Poate este posibil.. Ar fi ceva sa va vad pe tine si pe Kris impreuna cu un copil , doi sau chiar trei.Chun Chee:Wow , wow. Nici chiar asa. Trei copii? Ce sunt eu? Fabrica?
Eu:Nu!?*razand*
...
Chun Chee pov.
Intre timp ajung baietii si intra in casa. Ne punem pe canapea si eu nu am mai avut loc si am fost nevoita sa stau pe Xiumin.
Dupa cateva minute de la inceperea filmului m-am dat jos de pe Xiumin si m-am pus jos.
...
Am ras mult la film , dar acum e timpul ca baietii sa plece acasa... Mai vroiam sa mai stea dar au spus ca maine au antrenanent de dimineata..
Nu stiu de ce D.O. a spus ca el nu are.. S-o fi intamplat ceva la companie?.. Eh.. Ma rog. Nu-i treaba mea....
Dupa ce pleaca baietii , Yuki s-a dus la baie. Sta de ceva timp acolo..
Ma duc la usa si era sange..
CITEȘTI
O nouă viață (EXO)
FanfictionDoua fete pleaca in Coreea si se intalnesc din intamplare cu cei din trupa EXO. Ei raman prieteni si se mai intalnesc cateoda. Chen si Kris formeaza un cuplu.. Mai multe aflati daca cititi cartea