Okul

7 0 0
                                    

Okula gittigimde sinifta en arka siraya oturmustum. Siniftakiler daha onceden tanistigi icin konusup guliyorlardi surekli. Bende bahcede basket oynayan cocuklari izliyordum. Daha sonra hoca sinifa girdi tabi klasik tanisma diyologlari. Insanlar kendini anlatirken baya bir sey soyledi. Sira bana geldiginde sadece adimi soyleyip oturdum. Ogretmen bana bakip ee ugrastigin bir sey yok mu diye sordu. Sonra siniftakiler guldu. Ben de sadece yok demekle yetindim. Bu konusma devam ederken sira bi kiza geldi tek dikkatimi ceken bu konusmaydi cunku sadece o da adini soyledi ve benim de ugrastigim bi aktivite yok dedi bana bakarak. Herkes sasirak bi ona bi bana bakti. (Neden sasirdiklarini sonradan anladim kiz okulun en sosyal kiziymis.) Sonra zil caldi herkes bahceye indi. O kiz ve ben haric. Kiz yanima geldi. Merhaba, benim adim Idil. Senin adin ne diye sordu. Cok sasirmistim cunku insanlar benden hep benden uzak dururdu bende insanlardan. Ama galiba bu kadar guzel bir kizin sorusunu cevapsiz birakamazdim. Adim Deniz dedim. Guzelmis dedi sonra biz baya konustuk nerden geldigimi falan. Sonraki tenefus gel sana okulu gezdiriyim mi dedi. Daha cevap verme firsati vermeden elimden tutup beni gezdirmeye basladi. Ama onun sari saclarina ve o guzel yesil gozerine bakmaktan etrafima bakamadim. Hayatimda hic kimseye bu kadar hayran kalmamistim galiba. Zil caldi sinifa ciktik ikimiz sonra oturduk siralarimiza derste surekli ona bakiyordum. Ama o bana baktiginda hemen kafami ceviriyordum. Okul bitti ve bende cantami alip asagiya indim. Idil kosarak yanima geldi telefon numarani versene dedi uzun bi sure bakakaldim. Benimle dalga gectigini dusundum. Ciddi oldugunu anlayinca verdim. Ve ikimiz de eve gittik. Eve geldim annem beni mutlu gordugu icin baya saskindi ben bile saskindim gerci. Cunku hayatimda ilk defa kendimi mutlu hissediyordum ama bir yandan da ona baglanmak istemiyodum cunku tekrar baska bir yere gidebilirdik. Okulun diger gunleride hep beraberdik. Onun o gulerken kisilan yesil gozlerini saatlerce seyredebilirdim. Ilk defa bir insan beni guldurmeyi basarmisti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nefret mi Sevgi miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin