Jack girer girmez bana hemen iş buyurdu. Su getir dedi bense biraz kibar olbilirsin dedim.
Jack:
• İyi be bana suyumu getir ondan sonra sana odanı gösteririm.
Madem bu kadar zengin niye kendine hizmetçi tutmamışki .
Jack:
• Aslında bakarsan hizmetçi aradım ama hiç biri iyi değildi bende kovdum. Bu arada bana biraz daha suyumu getirmesen senide kovucam.
Ben :
• Ay tamam tamam getirdim. Al.
Jack:
• Oh sonunda.
Ben:
• Eee odam neresi şu eşyaları koyıyım bari.
Jack:
• Öf be acele etme şuraya koy çantanıda biraz dinlen. Açsan birşeyler ye.
Ben :
• Ben zaten acele etmiyorum ama şu eşyaları yerleştirip biraz uyumak istiyorum.
Jack:
• İyi beni izle.
Ben:
• Tamam.
Odaya girince şok oldum çünkü
çok güzeldi. Size gösteriyim.Sizcede harika değilmi?
Jack' e teşekkür ettim sonra bana tüm evi gezdiriceğini söyledi. Çünkü hizmetçi olucaksam herşeyin yerini bilmem gerekliymiş. Bide bazı kuralları:
•Birinci olarak her cuma temizlik günüymüş.
•İkincisi eve geldiği zaman yemeğin hazır olması gerekliymiş.
•Üçüncüsü o istediği zaman onu eylendiricekmişim.
Şimdilik bu kadar dedi.
Ben:
• Daha noulsun dedim.
Jack:
• Daha ne istiyosun ki sana ev verdim. Oda verdim. 3 tane kural zormu geliyo. Ha bide
Evde ben varken hizmetçi kıyafeti giyiceksin.
Ben o anda ne diye bağırdım.
Sonrada bana sakin ol dedi. Bu kuralı kaldırabilirim ama bi şartla saçlarını yandan iki tane toplıycaksın. Ben iyi tamam dedim. Sonrada evi gezmeye başladık. Salon çok güzeldi onuda size göstericem ama diyer bölüme saklıyorum. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURASI HİÇ BİR YER
RandomKüçük umutlar , hayal kırıklıkları... Sayfalar arasında dolaşan geçmişin hayaletleri , sen bu kitabı okurken odana doluşacak.