"Oğluşuuum anası gurban ola kalk hadi geç kalacaksın."
Benim çalar saatim yerine anneçaları ben bulmuştum dahiyim !Saate baktım '5.30' yaa dün saatler bir saat geriye alınacaktı ve annem almamıştı.
"Ya annee! Boşuna neden kaldırıyorusun. Dün saatler geriye alınmıycakmıydı yat uyu 1 saat sonra kaldır beni.!!"
Duydu herhalde. Gözümü kapattığım gibi uyumuşum.
***
"Doruk hadi kalk yavrum saat 6.30 kalk okula geç kalma."Homurdanarak kalktım. 'Off' çekip banyoya gittim.
İnşAllah bugün yağız bana bulaşırda onu bir şeye benzetirim o kadar kası yaz boyunca boşa yapmadımya.Evet yanlış duymadınız okulda herez tarafından ezilen bir eziktim bir tek dostum vardı oda sigara! Her dayak yediğimde eve gelip annem görmeden balkona çıkar yakardım günde 4 kere içerim. Buda demek oluyorki 1 sigara 15 dk ömürden kesiyorsa günlük 1 saat ömrüm gidiyorudu. Ama alışmıstım zaten ha dayak ha sigara.
Aşağıya indim tostumu hemen büyük parçalarla yedim anneme öpücük bıraktım.Tam çıkarken sigaramı unuttum kapı kapanırken ayağımla tuttum.
"Sigaramı verirmisin."
"Oğlum içme şu zıkkımı ne yazıyor üstünde."
"Si-ga-ra faydalıdır ilaç gibidir." Dedim yazının zıtını okurken.
Annem sinirle kapıyı kapattı. Bende motorsikletime bindim motorumu çalıştırıp sigara yaktım. Yavaş yavaş okula gitmeye başladım.
***
Okulun önüne gelince motorumu park ettim. Okula girerken atılan çelme ile tak düşecektim ama düşmedim. Yağız olduğuna eminim. Hafifçe gülümsedim. Arkamı dönüp Yağıza okkalı bir kafa attım. Yağız yerdeydi ve burnunu tutuyordu. Etraftan 'ooo' sesleri."Bana bak dodo kimsin la sen bana vuruyorsun."
Yumruk atacakken kolunu büküp narkoz(narkoz bilmeyen yoktur herhalde sert bir şekilde vurup uyuşturan acı)verdim.
"O kolunu münasip bir yerine sokarım çocuk. Bu sene eski doruk yok." Dedim ve bir yumruk attım. Herkez beni konuştuğunu duyabiliyyooruum.
"Girin lan sınıfınıza."diye gürledim yavaş yavaş ortalık dağılıyordu."Bu iş burda bitmedi dodoo görüşüceğiz."
'Yav hehe' bakışı artım devam ettim. Kantine girdim.
"Hasan emmii 1 çay 1 tost pizza." Başıyla onaylayarak siparişimi getirdi. Tam ağzıma lokma atacakken Sinem karşıma oturdu. Sinem kimmi yağızın kullandığı bir kız sevgilim diyo Yağız kızı 5 kere aldattı.
"Sevgilime nasıl vurursun lan sen."
Sakin bir şekilde yememe devam ettim.
"Cevap versenee."
"Birşey diyeceğim."
"Buyur.?"
"Seni 5 kere aldatan bir kişiye sen hala sevgilim diyorsan o'ooo"
"Ne saçmalıyorsun sen be yağız yapmaz öyle şey."
"Sen öyle san." Dedim. Kalktım duraksadım. Çayımı hiç içmemiştim.
"Sıcak sıcak iyi gider çay içmedim daha benden olsun."
Bu sefer Hasan emmiye bakarak.'Hesaplaşırız sonra bakışı attım' birşey demedi bende çıktım kantiden. Uzun koridor olması ve en üst kat olması hiç iyi değildi.
Sınıf/şube yerlerimi değişti ya sınıfı bulamıyorum. Nöbetçiyi görünce nöbetçinin yanına doğru yürüdüm 9 lardandı sanırım.
"Güzellik sınıf yerlerimi değişti."
"Evet en üst kat." Çüş deve 5 katlı okulda en üst katta 12 ler.
"Tamam" dedim ve 2 kat daha çıktım 12-C sınıfını görünce girdim sınıfta matematikçi neslihan haca ysni lakabıyla 'nesli'.
"Nesli hocam pardon."
"Yoklamayı aldım yoktun."
Aldırmadan en arkaya geçtim.
Nesli hoca şu cebirsel ifadeleri söktüğümüz halde halâ cebirsel ifadeyi işliyorduk.Kafamı sıraya koydum.Tam yatacakken hay ben senin hoca gibi ...
"Doruk bu soruyu sen yaparmısın."
"Hayır yapasım yok."
"Yap dedim. "
Oflayarak kalktım soruyu çözüp sırama gömdüm kafamı ve güzel bir uykuya teslim ettim kendimi.İlk hikaye kitabım olduğu kadar olmadığı kader:) Yanlışlarımı bağışlayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Gülüşümsün !
ComédieDoruk Kanlıca:Lise Üçe kadar okuldakiler tarafından ezilmiş, hergün dayak yiyerek eve gelen bir çocuk pekiya okul bitince 'seneye görüşücez' derse ne olur baştan sona değişim olacağını nasıl anlarız?? Ozaman dikkat edin kaptırmayın.:) NOT!:(YAZAR ER...