Capitolul 1"Tisa, chiar tu esti?"

38 3 0
                                    

NECORECTAT IMI CER SCUZE PENTRU GRESELI

***************

PESTE 5 ANI:

     Au trecut cinci ani de cand locuiesc cu Isaac si ne prefacem ca fiind o familie fericita sau doar eu ma prefac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Au trecut cinci ani de cand locuiesc cu Isaac si ne prefacem ca fiind o familie fericita sau doar eu ma prefac. Cand am ajuns in L.A prima mea destinatie a fost  mormantul mamei mele, pe cand Isaac a si plecat la un prieten sa poata sa isi conceapa o firma de vanzare cumparare de masini. Cand am fost la mormantul mamei mele o invinuiam pe ea ca ma lasta singura si a plecat, dar cu timpul am realizat ca nu e ea vinovata, ci eu pentru ca nu am stiut sa ma stapanesc, dar sincera sa fiu nu imi pare rau deoarece acum am un baietel minunat in varsta de 4 ani. 

     Cand a trebuit sa le spun lui Zac si lui tata ca sunt insarcinata ma simnteam tensionata de reactia pe care o vor avea cei doi, dar spre surprinderea mea cei boi sau comportat normal, pe cand Maia imi zbierea in telefon ca ea o sa fie nasa copilului...

      In urma cu trei ani Maia si Zac sau casatorit, iar acum au o fetita in varsta de 3 ani. Acum am frumoasa varsta de 23 de ani si ma pot numi o femeie implinita, chiar daca nu m-am casatorit pana acum cu Isaac il am pe Max care este lumina zilei pentru mine. Am fost trasa din gandurile trecutului de minunatul meu copil Max.

-Mamai, mamai.. am terminat aranjat jucariile.

-Bine acum mergem sus la tine in camera sa inpachetam hainele si sa le punem in bagaj?

- Da. Mama cat vom sta la unchiul si la matusa? Bunicul va fi si el acolo, nu?

-Nu stiu scumpule, de ce?

-Pentru ca nu i-am cumparat un cadou si poate se va supara pe mine.

-O scumpule daca vei fi acolo lui nu ii va mai trebui nici un cadou. Acum, hai sa mergem sus.

     Am urcat scarile impreuna cu Max pana la camera lui unde am inceput sa ii impachetez hainele si jucariile pe care le va lua in New York. Dupa ce am terminat de facut bagajul lui Max am coborat scarile pana in bucatarie unde era bucatareasa noastra Olga care mai era si bona pentru Max . M-am apropiat de ea si l-am pus pe Max pe scaun sa astepte pana vorbesc eu cu Olga.

-Olga, ai terminat sa iti faci bagajele ?

-Da doamna.

-Bine crezi ca ii poti pregati lui Max ceva de mancare cat eu termin de facut bagajele?

-Desigur.

     Dupa ce am vorbit cu Olga am urcat scarile si am inceput sa merg pana am ajuns in camera mea si a lui Isaac, care acum sigur  este la masina facand ultimele pregatiri inainte de plecare. Ajunsa in camera am inceput sa impachetez hainele mele si ale lui Isaac. Cand am terminat de impachetat am luat bagajele si le-am scos din camera punandu-le in fata usi de unde vor fi luate de Isaac.

     Am plecat in camera la Max si am scos si de acolo bagajele. Cand am iesit din camera l-am vazut pe Isaac care se indrepta catre mine, dar cand a vazut ca am terminat de facut bagajele lui Max sa oprit si m-a intrebat:

Tisa si el... ( Volumul II )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum