NECORECTAT IMI CER SCUZE PENTRU GRESELI
********************
M-am intors pe calcaie sa ii vad fata celei sau celui care ma strigat si a carui voce imi era foarte cunoscuta. Cand m-am intors cu fata in spre acea persoana am ramas inpietrita, nu stiam cum sa reactionez. Era aceasi persoana ca acum 5 ani, aceeasi fata cu parul blond si cu ochii ca marea in care te poti pierde foarte usor. Nu am spus nimic si doar am inceput sa o imbratisez pe Claire. Am fost trasa din visare de catre fiul meu.
-Mami, cine este ea?
M-am despartit din imbratisarea blondei si mi-am luat fiul in brate spunandu-i cu o voce stinsa.
-Ea este Claire.
Max sa intors cu fata catre ea si ia intins mana, blonda acceptad-o imediat fara a refuza. Max sa cerut jos din brate si mi-a spus pe o voce pitigaiata de copil rasfatat.
-Mama, vreau sa-l vad pe tata.
-Uitel!
Auzind voacea lui Isaac toti ne-am intors catre sursa provenientei, adica in spatele meu. Max a alergat in bratele lui,Isaac la luat in brate si la pupat pe frunte, apoi a inceput sa se apropie de mine cu pasi mari.Cand a ajuns in dreptul meu ma sarutat usor si repede pe buze si a inceput sa vorbeasca.
-Maia poti sa duci tu cumparaturile lui Tisa acasa?
-Sigur.
A luat cheile din mana mea si sa urcat in masina impreuna cu Jess si au plecat acasa. M-am intors cu fata in spre Isaac care a supus ca ma va astepta la masina impreuna cu Max. Dupa ce am ramas singura cu Claire m-am intors cu fata la ea si am regretat pentru ca fata ei era incruntata si emana frustrare si dezamagire.
-Ai un copil?
Vroiam sa ii spun ca :" Da, am un copil , iar tatal lui este Zayn, adica fratele tau" dar nu puteam spune aceste lucruri, deoarece sigur Zayn o sa il vrea pe Max. Nu va afla nimeni ca Max este fiul lui Zayn, nu dupa cate am patit. Mi-am readunat gandurile si i-am spus zambind lui Claire.
-Da am un copil in varsta de 4 ani.
-Nu se poate. Eu.. credeam ca ai venit sa il recuceresti pe Zayn.
Am inceput sa rad zgomotos. Ea a crezut ca eu m-am intors in New York doar sa-l " recuceresc" pe Zayn. Intre mine si el nu a fost mai nimic decat niste saruturi si intr-o noapte cand eram beata m-am culcat cu el. Nu pot nega ca atunci nu simteam nimic fata de el, dar acum nu mai simt nimic fata de el, cred....
-Credeai gresit. Claire eu acum sunt foarte feritita alaturi de Isaac si de Max, am o familie si o iubesc.
-Nu stiu ce sa zic. Mai luat prin surprindere cu fiul tau. Sa-ti traiasca.
-Multumesc.
Am incheiat sec conversatia si am inceput sa fac pasi marunti catre masina. Am deschis portiera si am intrat in masina pe locul pasagerului, Isaac nu a spus nimic si doar a inceput sa goneasca pe asfaltul rece a New York-ului. Max statea linistit pe bancheta din spate a masini, ma uit la el si inca nu imi dau seama cum am vrut sa renunt eu la el este cel care ma tine in viata.
Drumul a fost unul linistit fara prea multe discuti, pe tot parcursul drumului Max se uita pe geam si ma tot intreba daca ii iau un catel si evident ca raspunsul a fost : " nu" , cand motorul masini nu sa mai facut auzit, iar masina a fost parcata in fata unui restaorant spunand:
-Am ajuns!
Am coborat din masina si el a spus sa maduc cu Max sa gasesc o masa libera ca vine si el imediat. L- am luat pe Max de mana si ne-am asezat la o masa langa geam, se uita la mine si ma intrebat.
CITEȘTI
Tisa si el... ( Volumul II )
Dla nastolatkówTrecutul influențează necruțător viitorul. Totul are repercursiuni grave, ce pot schimba cumplit destine. O veche poveste de dragoste și urmările sale sinistre o vor urmări toată viața pe Tisa. ************ Aceasta carte este continoarea carti "Tis...