Esmee's Point Of View
'Het is niks!' mijn ogen begonnen waterig te voelen.
'Ik wil niet tegen je liegen V, maar ik wil je gewoon niet kwijt..
'Esmee ik ken jouw, er is iets aan de hand!' In mijn gedachten kwamen de beelden van gister, met hem.
----FLASHBACK----
*Ding Dongg* De deur ging open, iemand kwam eruit gestapt. 'Hai ik ben Esmee, weet je waar V is?"
Hij keek achterom, pakte een sleutel, stapte naar voren en sloeg de deur achter zich dicht. Ik verhefde mijn stem 'Wat doe je ik wil juist naar binnen!' Hij schudde heftig zijn hoofd 'Uh, daat gaat niet..'
----END FLASHBACK----
'Waar was jij gister?' Zijn gezicht werd rood, hij begon te stotteren 'G-gewoon thuis..' Hij durfde mij niet aan te kijken 'Oh, oké want ik was gister bij jouw thuis, maar iemand anders kwam uit de deur' Hij antwoordde niet, zoals verwacht. 'Ik ga' ik draaide me om en liep richting de les. Ik nam plaats naast een jongen met een beanie. 'Hey' Ik keek naast me, hij was het weer 'Ik zei hey' ik besloot hem meteen te confronteren 'Waarom heb je mij gekust?' Hij begon te blozen 'I-Ik..' Hij maakte zijn zin niet af .'Best je hoeft niet te antwoorden, maar kan je tenminste zeggen wat eraan de hand is met V?' Het was even stil 'Nou..--'
----NA DE LES----
Ik opende mijn locker toen ik 2 armen om mijn heupen voelde. 'Raak me niet aan!' Hij stapte naar achter 'Ik wil je nooit meer zien V!' Ik rende naar de volgende les 'Esmaline!' De eerste keer dat hij me geen Esmee noemt 'Nee! Ik haat je! Ik wil je nooit meer zien!' Ik deed de deur achter me op slot 'Waarom?''Waarom? Omdat jij tegen mij liegt! Ik dacht dat je van me hield maar dat was niet zo! Ik vond het fijner toen we nog gewoon vrienden waren!'
'Waarom werd je dan verliefd op mij?'
'O- omdat.. ik jaloers was oké! Ik ben nog nooit eerder jaloers geweest, en wist niet hoe ik daarmee moest omgaan. Maar ik ben klaar met jouw!'
Ik opende de deur en liep naar buiten, voorbij V. Rechtstreeks naar huis, ik pakte al mijn spullen. Ik opende de deur en nam de auto. Ik reed weg, geen idee waar naartoe..
Ik wil gewoon weg vanal dat drama en verdriet.
Je kan het vluchten noemen. Vluchten van je verdriet.
Vluchten van de angst dat het nooit meer goed komt.
Vluchten voor het verleden.
Ik wil een nieuw begin.
Een ander begin.
Een begin die niet naar een slecht einde leid.
Een begin waarvan ik geen spijt krijg..
Een begin zonder V..
JE LEEST
Verliefd Op Mijn Beste Vriend
FanfictionIs het fout om verliefd te worden op een jongen ,die je meer dan 7 jaar kent en heb gezworen om alleen vrienden te zijn?