Part 1

93 4 1
                                    

Σε λίγες ώρες φτάνουμε στο καινούργιο μας σπίτι. Στο αμάξι έχει απλωθεί μια ησυχία και ακούω το αγαπημένο μου τραγούδι. Πέρασαν γρήγορα οι ώρες και φτάσαμε. Είναι μεγάλο και μπροστά έχει μεγάλο κήπο. Μπήκαμε μέσα είχε έναν τεράστιο σαλόνι, μια κουζίνα και πάνω υπάρχουν 4 υπνοδωμάτια. Τρέχω πάνω και διαλεγω το μεγαλύτερο. Πήρα τα ρούχα μ και τα πράγματα μ, τα τακτοποίησα και ξάπλωσα στο μαλακό κρεβάτι. Με πήρε ένας γλυκός ύπνος.
Ξύπνησα το πρωί έφαγα το πρωινο μ, έπλινα τα δόντια μ και ντύθηκα. Έβαλα ένα σκισμένο τζιν παντελόνι, ένα ασπρόμαυρο πουκάμισο και τα μαύρα all-star. Με πήρε ο αδερφός για να μην χάσω την 2 ώρα. Μπήκα μέσα και έψαχνα την τάξη μ, ευτυχώς την βρήκα, έχω μάθημα αρχαία κι όλας τι ωραία. Χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα.
-περαστε είπε η καθηγήτρια
-καλημερα σας είπα ντροπαλά
-ααα εσύ πρέπει να είσαι η καινούργια μαθήτρια?
-μαλιστα εγώ είμαι
-πως σε λένε κορίτσι μ?
-με λένε Ελισάβετ Μακρύ
-ωραιο όνομα, πηγενε και κάτσε δίπλα στον Μάριο
-ευχαριστω
Πήγα και έκατσα εκεί που μου είπε. Οι ώρες σχετικά πέρασαν γρήγορα. Έτσι πήγα σπιτι, έκανα ένα ντους, διάβασα τα μαθήματα μου και ξάπλωσα.


Ξαφνικά ακούω το κινητό μου να χτυπάει, κοίταξα στην οθόνη μου αλλά ήταν ειδοποιηση από το facebook. Αντε να με πάρει ο ύπνος. Ευτυχώς για μένα με πήρε γρήγορα.

Γεια σας girls!!!!! Αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο από το βιβλίο μου. Ελπίζω να σας αρέσει!!!! Καληνύχτααα!!!!!

Αγάπη Με Την Πρώτη Ματιά Where stories live. Discover now