Part 3

29 2 0
                                    

Σήμερα έχω πάλι σχολείο βαριέμαι να πάω αλλά πρέπει. Κατέβηκα κάτω έφαγα το πρωινο μου και ανέβηκα πανω για να ετοιμαστώ.

Πήγα και στάθηκα μπροστά από την ντουλάπα μου για να βρω τι θα βάλω. Αποφάσισα να βάλω ένα ψηλομεσο σορτσάκι και μια κοντή κόκκινη μπλούζα. Κατέβηκα κάτω, χαιρέτισα τι μαμά μου και έφυγα για το σχολείο.

Στο προαύλιο με περίμενε η Βαλια καθώς με περίμενε, με είδε και έτρεξε προς τα πάνω μου.
-καλημεραααααα
-καλημερα
-τι κάνεις?
-καλα εσύ?
-καλα
Τότε παρατήρησα ότι με κοιτούσε ένα αγόρι και γύρισα να δω ποιος ειναι. Είναι ένα μανάρι!!!! Θα ρωτήσω την Βαλια ποιος είναι αυτός
-ποιος είναι αυτός;
-αυτος είναι ο Στέφανος Χρήστου. Δεν θέλεις να μπλέξει μαζί του αυτός και η παρέα του είναι οι μεγαλύτεροι players που υπάρχουν!!
-δεν πρόκειται να μπλέξω μαζί του
-ωραια. Πάμε στη τάξη γιατί μόλις χτύπησε;
-ναι πάμε
Πήγαμε στην τάξη μας και τον είδα με μια κοπέλα την λυπάμαι πραγματικά!! Πήγα στην θέση μου και η Βαλια έκατσε και αυτή. Μιλούσαμε ωραία και καλά, μου λέει
-αν μπορούσαν τα μάτια του να βγάλουν φωτιά θα είχες καεί ήδη. Κοίτα πως σε κοιτάει σαν σοκολατοπιτα έλεος.
Τότε γύρισα να δω για ποιον τα λέει όλα αυτα και είδα τον Στέφανο να με κοιτάει έτσι δεν έδωσα σημασία και έβγαλα τα βιβλία μου για να αρχίσει το μάθημα. Οι ώρες πέρναγαν πολύ γρήγορα ποτέ δεν κατάλαβα πότε πέρασε το 6ωρο. Ήρθε η ώρα να πάω σπίτι μου. Πήγα για μπάνιο, διάβασα και ξάπλωσα γιατί ήμουν κουρασμένη.





Να το και το τρίτο κεφάλαιο. Ελπιζω να είναι ωραίο. Τι θα γίνει όταν η Ελισάβετ γνωρίσει τον Στέφανο;;; Θα μάθετε στο επόμενο κεφάλαιο μέχρι τότε. Γεια σας girls!!!

Αγάπη Με Την Πρώτη Ματιά Where stories live. Discover now