Nazdárek...Předem bychom vám chtěli říct jednu důležitou věc a tu že tento příběh píšeme dvě. Obě už máme své vlastní profily na Wattpadu, ale rozhodli jsem spojit síly a napsat jeden společný příběh na společném profilu. Pro ty co by to zajímalo jsme...
Nikol1713-> https://www.wattpad.com/user/Nikol1713
Missyou2-> https://www.wattpad.com/user/MissYou2
Dlouho jsem se rozmýšleli jak společně příběh budeme psát a nakonec jsem se dohodli. Nicol1713 bude psát kapitoly s pohledu Ricarda, naší mužské postavy a Missyou2 zase bude psát kapitoly s pohledu naší ženské postavy Victorie. Jinak doufáme že se vám příběh bude líbit a sžijete se s dějem jako my.
Victorie Graco zdědila pozici bose před několika lety. Nejdříve měla strach z velké zodpovědnosti. Přece jen byla první žena v historii Chicagské mafie, která se mohla pyšnit titulem BOSS. Ale po pár měsících jí naprosto ovládla její vůdčí osobnost a teď může s hrdostí říct že patří mezi nejlepší mafiánské vůdce které kdy Chicago mělo. Victoria chce ale ke svému jménu připsat další věc, na kterou nikdo z mafie jen tak nezapomene a to že vyhraje nekonečně dlouhou válku s New Yorkem. To by pak byla po celém světě v mafii známá jako Victoria Graco, první žena která dokázal bez problému vést celou Chicagskou mafii a vyhrát válku, kterou nedokázalo vyhrát nespočet mužů před ní. Poté co se ale poprvé tváří v tvář setkala s Ricardem del Capo...něco jí její plány pozměnilo, a to je touha a nenasytný chtíč, který k Ricardovy cítí...
Ricardo del Capo od malička věděl že se stane "kápem" celé New Yorské mafie a nemohl se toho dočkat. Mafie měla strach že Ricardo nedokáže mafie správně vést. Vždy to byl typický děvkař kterého nezajímalo nic jiného než večírky a to kolik žen bude mít dnes v posteli. Jakmile ale nastoupil na pozici Bosse, všechny přesvědčil o tom že je skvělí vůdce, jestli ne nejlepší kterého zatím New York měl. I když od večírků si dal pokoj po tom co nastoupil na místo bosse, žen měl pořád více než dost. Jeho hlavním cílem se stalo dovést New Yorskou mafii k vítězství nad Chicagem. Popravdě se nemohl dočkat až potká tu proslulo první ženu v pozici bosse o který každý mluví. Ale jakmile jí spatřil, litoval toho. Byla to arogantní, ironická mrcha kterou by nejraději ohnul o první věc a tvrdě ojel aby jí naučil jak se k němu správně chovat a tato myšlenka mu utkvěla v hlavě. Jediné na co mohl myslet je její nahé tělo pod ním...
ČTEŠ
Válka Mafie
RomanceRicardo del Capo je mafiánský boss největší mafie v New Yorku. Victoria Graco zase vede nejsilnější mafii v Chicagu. Tyto dvě mafie spolu válčí už několik generací. Válka se tu předává stejně jako pozice bosse s jedné generace na druhou. A teď bylo...