Alex:,,mina olingi see hunt"
Mina:,,mida!?"
Alex:,,jah see olin mina" ohkas ta
Mina:,,kuigi ma tahaks ka olla hunt":(
Alex:,,ma tean kuidas sa saaksid hundik muunduda, aga sa pole veel täielik libahunt üks pisi asi on sul puudu"
Mina:mis asi?
Alex:,,hundi hammustus" ütles kavala muljega
Mina:,,ei ma ei taha hundilt hammustust" juba oli mul pisar silmis
Alex:,,kas sa tahad libahundiks saada või ei?
Mina:tahan ikka"
Alex:,,siis kannata see ära"
Alex tuli mulle lähemale(hundi kujuna)lähemale paljastas oma kihvad ja hüppaski mulle kihva pidi õlga.
Ma karjusin valust ja nutsin, aga see ei aidanud kuid siis mul läks pilt mustaks ja minestasin.
Ma ärkasin oma voodis kuid ei saanud vasakut õlga liigutada ma pidin kuidagi püsti saama, aga siis tuli mu vend ja küsisAlex:,,on sul parem?
Mina:,,veidi"
Alex:,,mida ma saaksin teha süüa?,juua?, puhasta?
Pommitas ta mind küsimustega.
Mina,,parem oleks kui puhastaksid"
Alex tõigi esmaabi karbi ja hakkas puhastama.ma oigasin sest see rohi kipitas.kuna kell oli 15.17 olin ma ikagi väsinud ma panin pidžama selga ja läksin voodisse vaatasin mingi 15min seina kui uinusin.ärkasin Alex oli minu kõrval hommikusöögiga panimulle sülle ja läks ise toast välja.
Hakkasin sööki sisse mugima kui kõht sai mul täis ja oli hea olla tuli mulle sõbasilma ja uinusin.ärkasin ja vaatasin kella ja kell oli 14.30 ma võtsin jalad alla ja läksin venna juurde ja küsisin.Mina:,,millal ma muundun?
Alex:,,homme,sest homme on täiskuu"
Mina:,,on see valus?
Alex:,,on küll see on nagu sinust sõidaks üle veok millel oleks veel kolm veokit peal"
Mina:,,aa ok, aaga on see veel valusam kui see mis sa just ütlesid?
Alex:,,kas sa ei suuda vait jääda?
Mina:,,mitte iialgi!
Alex:,,t*ra ole juba vait nende küsimustega!!!!! Karjus ta minu peale
Mina:,,olgu ma olen siis vait oma toas kapis luku taga koos kaisuka, voodipesu ja pidžaamaga" vastasin ma vaikselt ja kurvalt.
Ma läksin oma tuppa ja läksingi kappi kuigi seal oli kitsas
No tore rääkisin ma oma ette
Alex tuli minu juurde ja vabndas minu ees ma muidugi võtsin vastu, aga ma olin nii väsinud, et jäin magama (kapis)
Ma ärkasin alles kell 19.30 ma arvasin et magasin sisse aga ei mu vend koputas vaikselt uksele ja ma lasin tal sisse tullaAlex:,,sinu muundumiseni on 4h ja 30min"
Mina:,,olgu"ütlesin uniselt.
Ajasin end püsti ja läksin midagi selga panema.
Me hakkasime liikuma kell 23.45, sest me kõnnime mingi 10min metsa lagendikule me peame nüüd 5 min ootama.
Nüüd on 5 min möödas ja mu vend läks eemale minust mul hakkas valus ma karjusin ja nutsin valust aga ei aidanud see mitte sit*agi ma minestasin ma ärkasin minuti pärast ja ma olin muutunud nina oli koon jalad ja käed olid käpad ja mul oli saba ma karjatasin sest ma olin muutunud.ma ei näinud oma venda aga ma nägin veidrat hunti ta lõrises minu peale ja ma lõrisesin vastu me jooksime ja jooksime aga teine hunt hüppas aga ma panin oma max kiiruse sisse ja jooksin edasi pöörasin ümber hunt oli maandunud ja jooksis minu poole ma suutsin ta hüppe pealt ma suruda.kuni ta lükkas mind eemale tõusis püsti ja ma jõudsin selle ajaga püsti tõusta ta muundus inimeseks tagasi ja minu ees seisis Alex.Mina:,,Alex kuidas ma inimeseks tagasi saan?
Alex:,,sa lihtsalt kujuta end inimesena"
Mina:,,olgu"
Ma siis kujutlesin end inimesena ja muutusin inimeseks.....
Ma väga väga loodan et teile meeldis see osa :)
Mul muidu tulevad vahest ka kirja vead ka
Järgmine osa tuleb varsti!!!